Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אור עקיבא: יוסיפוב שלח מכתב לאדרי וביקש ממנו להתפטר מתפקידו

יוסיפוב כותב לאדרי: "כמי שמכיר אותך היטב ברור לי כי טובת העיר לנגד עיניך. כאמור, התלבטנו קשות לפני ההחלטה לשגר לך מכתב זה. חברי ואני בראשם שמנהלים בפועל את העיר שכולנו אוהבים, מבקשים ממך במלוא הצער והכאב כי תדע לשחרר. תודיע לגורמים הרלבנטיים כי אתה נאלץ להתפטר מתפקיד ראש העיר בשל הנסיבות וכי תילחם על שמך הטוב" 

ממלא המקום הזמני לראש עיריית אור עקיבא, שמחה יוסיפוב, משגר היום (שלישי) מכתב לראש העיר יעקב אדרי שמורחק מתפקידו, בו מבקש יוסיפוב מאדרי להתפטר מתפקידו – על מנת שהעיר תצא למערכת בחירות מהירה לבחירת ראש עיר חדש.  

“מכתב זה נעשה בצער רב ובכאב גדול”, כותב יוסיפוב בתחילה. “לפני כשמונה חודשים נדהמו תושבי אור עקיבא, חברי המועצה וידידי העיר מדבר מעצרך על ידי המשטרה. לציבור נחשפה חקירה פלילית נגדך בגין מעשי שחיתות ועבירות נוספות שבוצעו, לכאורה בעירייה במהלך כהונתך כראש עיר”.

בהמשך נכתב: “חברי מועצת העיר התכנסנו והחלטנו לקחת אחריות ולמלא את מקומך. חברי המועצה מתוך אחריות ציבורית בחרו בח”מ (שמחה יוסיפוב – מ”נ) לתפקיד ממלא מקומך.

“עד היום נעזרנו בסבלנות וקיווינו שתחזור לתפקידך ושתצליח לשכנע את הגורמים הרלבנטיים בחפותך. ביום חמישי פרסמה המשטרה כי המליצה להגיש נגדך כתב אישום בגין עבירות של שוחד, מרמה, הפרת אמונים ועבירות נוספות שלכאורה בוצעו על ידך”.

יוסיפוב מציין עוד בהמשך: “כמי שמכיר אותך היטב ברור לי כי טובת העיר לנגד עיניך. כאמור, התלבטנו קשות לפני ההחלטה לשגר לך מכתב זה. חברי ואני בראשם שמנהלים בפועל את העיר שכולנו אוהבים, מבקשים ממך במלוא הצער והכאב כי תדע לשחרר. תודיע לגורמים הרלבנטיים כי אתה נאלץ להתפטר מתפקיד ראש העיר בשל הנסיבות וכי תילחם על שמך הטוב.

קראו גם:
• יאח”ה לבית המשפט: מתנגדים שיעקב אדרי יחזור לתפקידו; סניגוריו: הפרקליטות פועלת כדי להשעות אותו
• משרד הפנים: בוחנים הקמת ועדה קרואה לאור עקיבא; סניגורי אדרי על המלצת המשטרה: “מדובר בעלילה”
• המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי
• לאזור המיוחד באתר – על פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא – הקליקו כאן

“אנחנו מצדנו נתפלל לחפותך וגם אם לא תצליח במשימה, בטוחני כי רבים מאור עקיבא ואני בראשם, נתייצב בבית המשפט, ונדבר טובות אודותיך בכל הקשור לפועלך לקידומה וביסוסה של אור עקיבא כעיר המהווה דוגמא ומופת.

“יעקב, זה העת לעשות מעשה למען אור עקיבא. זו העת להודיע על התפטרות. כך יוכלו תושבי העיר לבחור בדרך דמוקרטית בתוך זמן קצר ראש עיר כדין. זו תהיה הוכחה מצדך כי טובת העיר תמיד עומדת לנגד עינך”.

העתק המכתב נשלח במקביל גם לד”ר עו”ד אביחי מנדלבליט, היועמ”ש לממשלה, שרת הפנים אילת שקד, מנהל המחוז במשרד הפנים פאיז חנא, חברי מועצת העיר והיועמ”ש לעירייה, עו”ד אריאל ארונוביץ’.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן