בזכות שיתוף פעולה מהיר של פקחי רכבת ישראל, תיק עם כ-100 אלף שקלים הוחזר לנוסע המודאג; מנהל המשמרת בתחנת נתניה: "לסייע לנוסע ולהעלות לו חיוך על הפנים שווה עולם ומלואו"
נועם מור | 30.7.25 | 10:55
צילומים: רכבת ישראל
אתמול בשעת צהריים (שלישי, 29.7) מאוחרת, פנה נוסע מודאג ונסער למנהל המשמרת בתחנת הרכבת בנתניה, בטענה ששכח את התיק שלו על הרכבת, כשבתכולתו צ'קים וכסף מזומן בסכום של כ-100 אלף שקלים, לצד כרטיסי אשראי ומסמכים אישיים. מיד יצר מנהל המשמרת קשר פקחי הרכבת ניב דהן ושלו יאיר לוי, שמיד החלו בסריקת הרכבת לאורכה ולרוחבה, ולאחר מספר דקות איתרו את התיק האבוד והשיבו אותו לנוסע המודאג.
מנהל המשמרת בתחנת נתניה מספר: "במהלך המשמרת הגיע אליי נוסע נסער וסיפר ששכח תיק על הרכבת עם כסף בסכום של כ-100 אלף שקלים. קודם כל הרגעתי אותו ונתתי לו כוס מים קרים, והייתי לצדו לכל אורך הדרך. יצרתי קשר עם פקחי הרכבת ממנה ירד, ולאחר מספר דקות הודעתי לנוסע המודאג שהתיק שלו עושה את דרכו חזרה אליו. לסייע לנוסע כזה ולהעלות לו חיוך על הפנים זה עולם ומלואו בשבילי, ואני מודה על ההזדמנות לעבוד ברכבת ולעשות כאחה חסדים."
קראו גם >>
דיווח: תקיפה חמורה בפארק איינשטיין בנתניה
השחקן אלון אבוטבול בן ה-60 התמוטט בחוף הבונים בחוף הכרמל – מותו נקבע במקום
ארבעה תושבי השטחים נתפסו בחדרה; המשטרה סגרה את האתר
ברכבת ישראל מזכירים לנוסעים לנהוג ביתר שימת לב בכל הנוגע לחפצים אישיים ברכבת, במיוחד בימי הקיץ המאופיינים בכמות נסיעות גבוהה. בכל מקרה של אבדה ברכבת, ניתן לפנות לאחד מצוותי הרכבת, למוקד במספר *5770 או להגיע לאחת ממחלקות האבדות ומציאות הממוקמות בתחנת ת"א סבידור מרכז ומרכזית המפרץ.