Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

יוסיפוב שלח מכתב לחברה לפיתוח קיסריה: “בטלו לאלתר את תשלום הכניסה לאקוודוקט לתושבי אור עקיבא”

מ"מ ראש העיר אמר השבוע כי אף דיבר עם מנכ"ל החברה מיכאל קרסנטי בנושא ואמר לו ש"לא יבחן אותי בנושא". כעת שוקל יוסיפוב: "הקמת ועדה להעברת חוף הקשתות לשליטה המוניציפלית של אור עקיבא"

נושא הכניסה בתשלום לחניית חוף האקוודוקט בקיסריה – מכעיסה מאוד את תושבי אור עקיבא וגם את קברניטי העיר. מדובר בשבירת הסטטוס-קוו שהייתה נהוגה באזור מזה שנים ארוכות, לפיה תושבי אור עקיבא וקיסריה נכנסים בחינם אל הנמל וכן אל חוף האקוודוקט. כעת החליטה החפ”ק (החברה לפיתוח קיסריה) לשנות כיוון ולהתחיל גביית תשלום בכניסה לחנייה במקום, ככל הנראה עקב עליה והתייקרות בתחזוק המקום.

מי שהתייחס לסוגייה השבוע הוא מ”מ ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב, בהמשך לשאילתה ששלחה למועצה חברת המועצה ילנה זסלבסקי. זו סיפרה כי פנו אליה תושבים ותהו על הסדר התשלומים החדש בכניסה לחוף.

“שלחתי מכתב ודיברתי עם מיכאל כרסנטי, מנכ”ל החברה לפיתוח קיסריה, ואמרתי לו שלא ייתכן שבגין חנייה יגבו כסף מתושבי אור עקיבא”, אמר יוסיפוב. “אין דבר כזה, לא היה ולא יהיה. שלחתי לו מכתב חריף באמצע השבוע וביקשתי שיבטל את הגזירה, דרישת התשלום הזאת לתושבי אור עקיבא – וגם לתושבי קיסריה. אמרתי לו במכתב שלא צריך להעמיד אותי למבחן. אני עשיתי את זה, בעבר כבר נלחמנו בזה ולא שילמנו ואני יכול לעשות זאת שוב”.

חבר המועצה משה ביטון תהה האם בעבר לא הייתה התחייבות בנושא של אי גביית תשלום מתושבי אור עקיבא – ונענה בחיוב, אכן לא נגבה בעבר התשלום וכעת ישנה שינוי מגמה.

קראו גם >>
חשד: תושב ג’סר ביצע מעשים מגונים באישה בחוף הקשתות בקיסריה
בגלל הבעיות התקציביות בעיריית אור עקיבא | יוסיפוב פנה לחברה לפיתוח קיסריה: “תחזקו לפחות שנה את ‘אור ים’ “
צפו: בין הנופים בגרסה החדשה של אליעד לשיר “אור” יחד עם הנשיא ריבלין – הדיונות של קיסריה

על פי היועץ המשפטי של עיריית אור עקיבא אריאל ארונוביץ’, בזמנו לא חויבה אור עקיבא וגם קיסריה באותו תשלום כאשר את כל היתר כן. “באותו הליך משפטי הם ציינו שהחנייה חינם לתושבי אור עקיבא וקיסריה. עכשיו הם ביטלו את זה”.

יוסיפוב הוסיף: “בזמנו רצו 50 אלף שח לשנה עבור כניסת תושבי אור עקיבא לחנייה. בזמנו, התערב נשיא המדינה עזר ויצמן וביטל את הגזירות. עכשיו אומרים בקיסריה שהעלות מאוד גבוהה. אמרתי לו – אם העלות גבוהה – בוא נתחלק. ניקח את החוף לעיריית אור עקיבא – ואז נשתתף בכל העלויות. וזאת למרות שמצבינו הכספי לא קל – נסתדר. לצערי זה לא מסתייע. אני חושב ורוצה להקים ועדה להעברת חוף הים לאור עקיבא מבחינה מוניציפלית. לא הספקתי בעבר ואני שוקל לחזור למתווה הזה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן