Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

רכבתם בבנימינה-גבעת עדה וגיליתם תקלה באופניים? נפתחו עמדות תיקון חינמיות

לפני מספר שבועות פרסמה המועצה המקומית סקר תושבים בנוגע להעדפותיהם להצבת 2 עמדות לתיקון אופניים. על הסקר השיבו מאות תושבים והשבוע הוצבו, כאמור, העמדות, ביד לבנים בבנימינה ובתחנת הדלק "סונול" בגבעת עדה

רכבתם והתקלקלו האופניים? יש פתרון חדש ומסקרן במרחב הציבורי של בנימינה-גבעת עדה. בעקבות סקר תושבים, הוצבו השבוע עמדות של חברת “חן אופן” המסבירות על תיקון תקלות נפוצות ופשוטות באופניים.

הכל החל לפני מספר שבועות, אז פרסמה המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה סקר בקרב התושבים בנוגע להעדפותיהם להצבת 2 עמדות לתיקון אופניים. על הסקר ענו כ 550 תושבים והשבוע הוצבו, כאמור, העמדות, ביד לבנים בבנימינה ובתחנת הדלק “סונול” בגבעת עדה.

תפעול העמדות פשוט וידידותי. כדי לקבל את הוראות התיקון יש להגיע לעמדות, לסרוק את הברקוד בעזרת הטלפון הנייד ולעיין בהנחיות מפורטות. את הפרויקט יזמו והובילו ניצן גרמן מחנאי מנכ”לית המועצה ואביטל תבור, חברת מועצה ויו”ר ועדת החינוך לאחר שאת הרעיון הגה יניב קישון.

צילומים: דוברות המועצה

מנכ”לית המועצה ניצן מחנאי גרמן בירכה על סיום הפרויקט: “אזור המושבות הוא מהיפים ומהאטרקטיביים בארץ לרכיבת אופניים. אנחנו במועצה רואים חשיבות עליונה לעודד פעילות ספורטיבית, להעניק מעטפת של תמיכה לעוסקים בספורט בכלל ולרוכבי האופניים בפרט.

“גם נושא משיכת תיירות חוץ לאזור המושבות מהווה עבורנו מטרה חשובה למען תמיכה בעסקים המקומיים. יש לנו תכניות ארוכות טווח לסלילת שבילי אופניים שיחברו את המושבות וכולי תקווה ואמונה שהעמדות שהוצבו ישרתו נאמנה את תושבי ואת אורחי המושבות, ובעתיד נציב עמדות נוספות. תודה לאביטל תבור שהובילה איתי את הפרויקט והינה שותפה מלאה בחזון ובביצוע”.

אביטל תבור הוסיפה כי “הקורונה הביאה ללא ספק הרבה אתגרים אבל גם הציבה את ספורט הרכיבה על האופניים במרכז הבמה. בישובים כמו שלנו המוקפים שבילי רכיבה וטבע ,הרבה תושבים מוצאים ברכיבה דרך חיים.

“מתקני תיקון האופניים הוצבו כפיילוט בכדי לבדוק האם הם נותנים מענה נגיש ונוח לתיקון בעיות פשוטות לקהילת הרוכבים. אני בטוחה שנקבל פידבקים טובים ונגדיל את המענים. תודה לכל 500 התושבות והתושבים שהשתתפו בסקר ולמנכ”לית המועצה שסייעה במימוש החלום. בהמשך – שבילי אופניים מסודרים במסגרת קידום תחבורה מקיימת במושבות. אנחנו עובדות על זה. בינתיים המשיכו לרכב בבטחה ובהנאה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן