עיריית חדרה: "פרוייקט טיילת חוף הים יושלם עד סוף הקיץ" [צפו בתמונות]

עיריית חדרה משקיעה בפרויקט הטיילת ומבני החוץ כ 67 מיליון שקלים | במסגרת הפרויקט יבוצעו עבודות פיתוח בשטחים הציבוריים לאורך החוף הדרומי, שיכללו בין היתר סלילת שבילים, מבני חוף חדשים, תאורה ופיתוח נופי, אך מה שמייחד את החוף הדרומי הוא פעילות ספורטיבית, עם מתקני כושר חדישים, מגרשי כדורגל וכדורעף חופים ומתקן סקייטפארק

בהשקעה של כ 67 מיליון שקלים, פרויקט טיילת חוף הים, הנמצא בעיצומו בימים אלה, צפוי להסתיים לקראת סוף העונה.

במסגרת סיור עבודה שביצע ראש העיר צביקה גנדלמן במקום עם מנהל אגף החופים חיים ג'רבי, קיבל ראש העיר תמונת מצב עדכנית לגבי קצב ההתקדמות של שלב ב' בפרויקט, הנוגע לפיתוח חוף גבעת אולגה הדרומי, זאת בהמשך לשלב א', שכלל את סלילת חלקה הצפוני של טיילת החוף, פיתוח האמפי, פיתוח נופי שבוצע במקום, וכן ביצוע פיתוח ברחובות רחבעם זאבי וברוך בוארון.

צילומים: דוברות עיריית חדרה

מדובר בפרויקט רחב היקף, ואחת מתוכניות הדגל שמוביל ראש העיר כחלק מהפיתוח של אזור החוף ומערב העיר, שיכלול את פיתוח טיילת החוף, שטחים ציבוריים, פארק חופי ומגרשי חנייה. 

במסגרת הפרויקט הנרחב בוצעו כאמור עבודות תאורה, פיתוח, סלילה, ניקוז והסדרי תנועה ברחובות רחבעם זאבי וברוך בוארון בשלב א', וכן ייסלל שביל מרחוב רחבעם זאבי, שיגיע עד לקו החוף.

פיתוח הטיילת עצמה יכלול פיתוח שבילים, קירות גובלים, מדרגות מחופות, תאורה ופיתוח נופי, וכן מתקני משחק וכושר כגון מגרשי כדורגל וכדורעף חופים, וכן הסקייט פארק, שיכלול מגוון מסלולי גלישה ייעודיים לרמות שונות. בנוסף, הוקמו סוכות מציל חדשות, שישמשו את צוותי ההצלה במקום הסוכות הישנות המיועדות להריסה, ובמסגרת העבודות יוקמו גם סככות צל חדשות גם בחלקו הדרומי של החוף, מתוכן ארבע סככות תהיינה מונגשות.

כמו כן, ייבנו שני מבני שירותים, מקלחות ומלתחות (דרומי וצפוני) ומבנה המנהלה הקיים ישוחזר, ישוקם וישופץ למבנה מנהלה חדיש. גם בנושא החנייה תתחדש רצועת חוף בשלושה חניונים חדשים עם כ 300 מקומות חנייה לבאי חוף הים, זאת בנוסף לחניון הצפוני, שבוצע בשלב א' של הפרויקט.

מלבד ההשקעה העצומה בנראות האזור, הטיילת תתפצל לשתי רצועות, טיילת מרוצפת לתנועה זורמת במקביל לחנויות, וטיילת מדורגת "דק" לתנועה משתהה, למשל ישיבה בבתי קפה, עצירה בדוכנים וכדומה.

כמו כן מתוכננת גם רצועה של פארק חופי כדי ליצור מגוון פעילויות ניידות, ביניהן שולחנות בתי קפה, דוכני חוץ, מופעי רחוב ועוד וכן מדשאה, מדרגות ישיבה, שבילי ירידה לחוף, ושימוש בטרסות ורחבות מדורגות ליצירת מוקדי פעילות שונים לאורך הטיילת, כגון מגרשי ספורט חופי, רחבות עם מתקני משחקים ומתקני כושר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן