Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מכרז לניהול בית ספר “האופק” פורסם מבלי שרבים מתושבי אור עקיבא ידעו עליו

המכרז שהתקיים היום, נודע במקרה להורים בעיר שהמליצו על מועמדת - שכלל לא ידעה על דבר קיומו של המכרז - וזעמו על חוסר השקיפות ועל כך שהמכרז לא פורסם באתר האינטרנט של העירייה ● מנהלת מחלקת החינוך, סיגל אלבז: "רשת אמי"ת, האחראית על המכרז, פעלה על פי הנוהל וכללי הפרסום הנדרשים"

לא קראתם עיתון – לא תדעו מהמכרז: המכרז לניהול בית הספר הממלכתי העל יסודי “אמי”ת-האופק” באור עקיבא פורסם בשבועות האחרונים רק בעיתונות הארצית, ותושבים רבים, או אנשי חינוך שתכננו להתמודד במכרז, לא ידעו על קיומו. כך עולה מבדיקת מגדלור ניוז

בחודש דצמבר האחרון פרסמנו כי מועצת העיר אור עקיבא אישרה כי מנהלת בית ספר “אמי”ת-האופק”, מרים שבתאי, תמשיך לנהל את בית הספר עד סוף שנת הלימודים.

כזכור, שבתאי היתה אמורה לסיים את תפקידה בסוף שנת הלימודים הקודמתף תש”ף, אולם ביקשה להישאר שנה נוספת, וועדה שהוקמה לשם כך המליצה על המשך העסקתה.

היועץ המשפטי לעירייה, עו”ד אריאל ארונוביץ’ הדגיש באותה ישיבה כי ההמלצה של הוועדה להארכת שירות היתה להאריך את שירותה של שבתאי, ולבקש מרשת אמי”ת לפרסם מכרז נוסף. בנוסף, הדגיש, כי היה וייבחר מנהל חדש במקומה, הוא ייכנס במקומה.

קראו גם:
מנהלת בית הספר אמי”ת האופק באור עקיבא, מרים שבתאי, תישאר בתפקידה עד סוף שנת הלימודים

ממידע שהגיע לידינו עולה כי המכרז התקיים היום (שלישי) בבניין אגף החינוך של העירייה, בהשתתפות נציגי העירייה ורשת אמי”ת. אלא, שמתברר, כי ישנם רבים שלא ידעו על עצם קיומו של המכרז.

על פי חוזר מנכ”ל של משרד החינוך, פרסום הודעה על משרה פנויה בתחום מינוי מנהלים למוסדות חינוך ייעשה באחת משלושת האפשרויות הבאות: בלוח המודעות של משרד החינוך בירושלים, ובלשכותיו המחוזיות, כפי שיורה מנהל האגף הבכיר; בשלושה עיתונים יומיים לפחות; באינטרנט.

בעירייה פעלו על פי חוזר המנכ”ל והמכרז פורסם בשלושה עיתונים יומיים בלבד. אלא, שכאמור, רבים היום אינם קוראים עיתונות על בסיס יומיומי, והמכרז נעלם מעיניהם של רבים – ולא פורסם ברשת האינטרנט, באתר עיריית אור עקיבא או באתר רשת אמי”ת.

אחד ממכתבי ההמלצה שנשלחו למשרד החינוך

בתקופה האחרונה, נולדה יוזמה של מספר גדול של הורים שפנו בהמלצה עם שמה של קצינת ביקור סדיר לשעבר בעיר, איילה לוי, אשר ציינו כי היא מתאימה לתפקיד. המכתבים נשלחו למשרד החינוך, עיריית אור עקיבא ורשת אמי”ת.

אותם הורים זעמו היום על כך כי איילה לא היתה מועמדת במכרז כיוון שדבר המכרז לא נודע לה, כמו גם להורים עצמם. “אני ממליצה על איילה לוי, היא נתנה ומעניקה שירות טיפול מסור ומוצלח”, כתבה אחת האימהות. אני בתור אמא, יודעת על כמה ילדים שהיו בעייתיים, והיא לא עזבה אותם עד אשר הם עלו על הגל. מגיע לה בזכות להיות מנהלת בית ספר האופק”.

יו”ר ועד העובדים בעיריית אור עקיבא, אבשלום אברמוב מסר: “המכרז לא היה ידוע לי”.

מנהלת מחלקת החינוך בעיריית אור עקיבא, סיגל אלבז מסרה בתגובה: “רשת אמי”ת, האחראית על המכרז, פעלה על פי הנוהל ועל פי כללי הפרסום הנדרשים. המכרז פורסם בשלושה עיתונים ארציים, כפי שנהוג בכל מכרז ניהול”.

דובר רשת אמי”ת מסר כי “במכרזי ניהול בכל רחבי הארץ, הרשת פועלת על פי חוזר מנכ”ל משרד החינוך ודואגת לפרסם מודעות בשלושה עיתונים ארציים. זאת במטרה להביא כמה שיותר מועמדים  טובים ולאפשר בחירה של המועמד הטוב ביותר שיוכל להביא את בית החינוך להצלחה. כך נעשה גם במכרז הנוכחי”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן