Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תוכנית מגן החינוך של חדרה יוצא לדרך, המטרה: למנוע הדבקות קורונה בתוך בתי הספר

עיריית חדרה מצטרפת לפרויקט הארצי שמטרתו לצמצם את ההדבקה במוסדות החינוך ולאפשר את הפעלת מערכת החינוך גם במקרה שהעיר תהיה אדומה. מפגש זום מיוחד עם כל השאלות והתשובות ייערך בשבוע הבא. לצורך השתתפות בפרויקט דרושה הסכמה של 50 אחוז מההורים

עיריית חדרה מצטרפת לפרויקט “מגן חינוך” הארצי. באמצעות אגף החינוך ובשיתוף משרד החינוך, משרד הבריאות ו-ועד ההורים העירוני, יחלו בתי הספר בעיר בגיוס הסכמה של ההורים להיכנס לפרויקט, שמטרתו לזהות במהירות שרשרת הדבקה ולאפשר למוסדות החינוך להמשיך לפעול כרגיל גם כאשר העיר הופכת לאדומה. מנהל הפרויקט בחדרה הוא סגן מנהל אגף החינוך שמעון חלפון.

בימים אלה פונים בתי הספר להורים על מנת שיסכימו לבדיקות של הילדים אחת לשבוע, על מנת לצמצם את שרשרת ההדבקה. המטרה היא שבמרבית בתי הספר בעיר יגיעו להסכמה של לפחות 50 אחוז מהורי הילדים לבדיקה. במקרה וזה יקרה – בתי הספר ימשיכו לפעול כרגיל גם במקרה וחדרה תהפוך להיות עיר אדומה. 

ביום שלישי הבא (16/3/21, 20:15) ייערך זום מיוחד בנושא עבור ההורים, על מנת לענות על כל השאלות של ההורים. בזום ישתתף בין היתר גם נציג “מגן  חינוך” הארצי.

חשוב לציין, כי על מנת שבית ספר מסוים ייכנס לפרויקט חייבים לקבל הסכמה של לפחות 50 אחוזים מההורים. באגף החינוך מקווים כי מרבית בתי הספר בעיר ייכנסו לפרויקט, אבל מדגישים כי גם אם במקרה קיצון, רק בית ספר אחד ישיג את ההסכמה הנדרשת, הוא ייכנס לפרויקט ובמקרה שחדרה תהפוך לעיר אדומה ויהיו מגבלות על מערכת החינוך, אותו בית ספר יוחרג מהמגבלות הללו.

מטרת התוכנית היא למנוע הדבקות תוך בית ספריות (לאתר ככל שניתן את הילד הראשון או המורה הראשון שחולה) ובכך להגן על התלמידים, המורים והמשפחות (של התלמידים והמורים) ולשמור על בריאותם. כאשר מטרת העל היא לשמור את בית הספר פתוח תמיד ובכך לספק וודאות להורים ולתלמידים.

מי נבדקים? כל באי בית הספר: תלמידים מורים ואנשי צוות (לא כולל מחלימים) אשר אישרו את השתתפותם. להורים לתלמידים ולמורים זכות לחזור בהם מהסכמתם בכל שלב. יחד עם זאת, אם אחוז הנבדקים יורד מתחת לסף, בית הספר עשוי להפסיק להשתתף ב”מגן חינוך”.

מתי נעשית הבדיקה? במהלך יום הלימודים, בתיאום על מנהלי בית הספר.

איפה נעשית הבדיקה? במתחם בית הספר. מנהלי בית הספר מחליטים על המיקום המדויק (כיתות או אולם ספורט למשל).

מי מבצע את הבדיקה? גורם דוגם מוסמך, בשלב ראשון מד”א ובהמשך ישולבו דוגמים מוסמכים אחרים. הורה המעוניין להיות נוכח בבדיקה יוכל לעשות זאת בתיאום ובהתאם למדיניות בית הספר.

כל כמה זמן מבוצעת הבדיקה? התלמידים והמורים נבדקים אחת לשבוע. במידת הצורך תעלה התדירות לפעמיים בשבוע.

חשוב לציין כי הבדיקה היא אינה הבדיקה הרגילה שבוצעה בעבר, אלא בדיקה ידידותית הרבה יותר עבור הילדים, כאשר המטוש נכנס רק לקצה האף ולקצה הלשון.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן