Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בהשקעה של 250 אלף שקלים: שופוץ ואובזר המרכז למשפחה בזכרון יעקב

בהשקעה של 250 אלף שקלים: שופוץ ואובזר המרכז למשפחה בזכרון יעקב

המרכז החדיש אשר מונגש באופן מלא למוגבלי ניידות, כולל ארבע קליניקות, מטבחון וחדר קבוצות חדש; המרכז מעניק שירות לכלל תושבי המושבה והסביבה כאשר לתושבי זכרון יעקב השירות הנו מסובסד

נחנך מרכז המשפחה המחודש של זכרון יעקב. המועצה הודיעה השבוע כי הסתיימו עבודות שלב א’ לשיפוץ וחידוש המרכז. בשבוע שעבר נערך אירוע חניכת המרכז המחודש של המחלקה לשירותים חברתיים.

במבנה המחודש השקיעה המועצה 250 אלף שקל לשיפוץ ואבזור המבנה. המרכז החדיש מונגש באופן מלא למוגבלי ניידות, כולל ארבע קליניקות אינטימיות, מטבחון וחדר קבוצות חדש. חידוש המרכז כלל גם ריהוט, והצטיידות של משחקים חומרי יצירה והתאמות לעבודה ייחודית עם ילדים ומבוגרים כאחד. המרכז לטיפול במשפחה שבשכונת נווה שרת, מעניק שרותי ייעוץ וטיפול לאנשים, בני זוג ומשפחות במגוון תחומים, ביניהם: קונפליקטים בזוגיות, הולדת ילד ראשון, נכות במשפחה, הדרכה הורית, התבגרות ועוד.

המרכז מעניק שירות לכלל תושבי זכרון יעקב והסביבה כאשר לתושבי זכרון יעקב השירות הנו מסובסד בהתאם לקריטריונים. התפיסה המקצועית המנחה את המטפלים הינה אינטגרטיבית ומשלבת גישות טיפוליות שונות. אנשי הצוות הינם עובדים סוציאליים שהתמחותם טיפול זוגי ומשפחתי.

באירוע החניכה השתתפו זיו דשא, ראש מועצה; אבי הוסמן, גזבר המועצה; ד”ר אורלי דביר, מנהלת המחלקה; צוות המחלקה וצוות המטפלות והמטפלים של התחנה. האירוע נערך במתכונת מצומצמת ובהתאם להנחיות התו הסגול.

חניכת המרכז המחודש. צילום: דוברות המועצה

זיו דשא, ראש המועצה, אשר התקין את המזוזה במשכן המחודש אמר: “המשפחה היא הנדבך הגרעיני החשוב ביותר בקהילה שלנו, היא מהווה את התשתית ליצירת חברה בריאה ואיתנה. שיפוץ ואבזור מבנה המרכז הוא נדבך חשוב נוסף, מתוך מדיניות המועצה להשקעת משאבים לטיפוח הדור הצעיר וחיזוק המשפחות. אני מבקש להודות למחלקה לשירותים חברתיים, מח’ הנדסה, מח ‘גזברות ותפעול  על שיתוף פעולה מיטבי למען תושבי המושבה”.

ד”ר אורלי דביר, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, הוסיפה: “חנכנו את המרכז למשפחה החדש והפכנו אותו לנעים יותר ומאיר פנים מבחינה עיצובית, כאשר המבנה המשופץ מאפשר עבודה דיסקרטית, לרווחת התושבים. התקופה הנוכחית מאתגרת מבחינה רגשית, כך שלמרכז למשפחה, ישנה חשיבות קהילתית בשגרה ובוודאי גם בחירום. אנו מזמינים את תושבי המושבה לפנות אלינו לייעוץ בכל נושא המעסיק אותם בתחום המשפחה – אתם לא צריכים לעבור את זה לבד. מתן סיוע מקצועי, הדרכה וייעוץ זוגי, הורי ומשפחתי עשוי לסייע רבות בשיפור איכות חייכם, חיזוק חיי הזוגיות והמשפחה בין אם האתגר הוא בקרב מתבגרים או גיל הרך. אנו כאן בשבילכם”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן