Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שנה לאחר מקרה דריסת רוכבי האופניים למוות בשרון: יונתן פדידה מאור עקיבא הורשע

בדצמבר 2019 נדרסו למוות יניב לוגסי ותומר וינשטיין במהלך רכיבה משותפת בשרון. היום אישר בית המשפט את ההסדר שבמסגרתו הורשע יונתן פדידה מאור עקיבא בהמתה כפולה בקלות דעת ונהיגה בשכרות. הפרקליטות מבקשת לגזור עליו 12 שנות מאסר

בית המשפט המחוזי בלוד אישר הבוקר (יום ג’) את הסדר הטיעון בעניינו של יונתן פדידה מאור עקיבא, שהודה כי דרס למוות בכביש 5511 את רוכבי האופניים יניב לוגסי ותומר וינשטיין בסוף 2019, והרשיע אותו בהמתה כפולה בקלות דעת ונהיגה בשכרות. הפרקליטות מבקשת לגזור על הנהג הדורס 12 שנות מאסר.

הסדר הטיעון שבו הודה פדידה מציין שיבוש מהלכי משפט, נהיגה בקלות ראש ובמהירות שיש בה סכנה לציבור, שינוי מבנה רכב לתקנות התעבורה והחזקת סם מסוכן לצריכה עצמית.

המקרה המדובר התרחש ב-16.12.19 בשעה 06:40 על תאונת דרכים בכביש 5511, ציר הגישה למושב בני ציון. עם הגעת כוחות משטרה, בוחני תנועה וכוחות הצלה נוספים, התברר כי נהג רכב פגע בשני רוכבי אופניים שרכבו במקום.

במסגרת חקירת המשטרה המאומצת שנערכה לבירור נסיבות התאונה, עלה כי החשוד, נהג מצפון לדרום ברכב ספורט ובמהירות מופרזת של למעלה מ-150 קמ”ש.

החשוד ביצע עקיפה של כלי רכב בטרם הגיע לעקומה שמאלה, אז איבד שליטה על הרכב, סטה מהכביש ופגע במעקה בטיחות שמעבר לשול שמאל ובשני רוכבי אופניים שרכבו זה אחרי זה בשול הדרך. כתוצאה מהפגיעה הקטלנית של החשוד ברוכבים, לא נותר לצוותי הרפואה אלא לקבוע את מותם של השניים במקום.

צילום: מסך – פייסבוק, רפרודוקציה

עוד העלתה חקירת משטרת ישראל, כי בסמוך לרכבו של החשוד במקום התאונה, נמצאה שקית ובה סם מסוכן מסוג קנאביס, אשר על פי החשד, הושלכה ע”י החשוד לאחר התאונה. בוחני המשטרה הצליחו לקשור את השקית עם הסמים לחשוד ונמצאה התאמה בין טביעות האצבע שנלקחו מהשקית לטביעות אצבעותיו של החשוד.

בנוסף, במהלך חקירת משטרת ישראל נדגם החשוד, וחוות דעת שהתקבלה קבעה כי החשוד נהג ברכב כשהוא תחת השפעת סמים מסוג קנאביס.

 

כמו כן, גילתה החקירה חשד כי ברכבו של החשוד בוצעו שינויים טכניים ותוספות בניגוד לחוק, שינויים ברכב אשר אינם מאושרים על ידי משרד התחבורה, כאשר מטרת שינויים אלה הייתה, לשפר ולהאיץ את מהירות נסיעת הרכב.
במושב האחורי ברכבו של החשוד מצאו החוקרים 6 מיכלים ובהם נוזל מתנול, עם מערכת ייעודית להזרמת הנוזל למנוע. על פי החשד, את המתנול רכש החשוד בחנות לממכר אביזרי רכב.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן