Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

סערת המכתב על איסור הגשת תלונות במשטרה בעיריית אור עקיבא || יוסיפוב: “מכתב נכון לארגון שמכבד את עצמו”

יוסיפוב עלה לשידור בכאן רשת ב', הבוקר (חמישי) סביב מכתב אותו שלח לעובדי העירייה בימים האחרונים ובו נכתב כי "הגשת תלונות במשטרה מחייבת אישור שלי מראש" ● יוסיפוב: "אתם עושים סיפור מהמכתב הזה. אני פניתי לעובדים שלי שיהיה לנו סדר, שלא יהיו לנו בעיות"

המכתב שמעורר סערה בעיריית אור עקיבא – סוקר בימים האחרונים בהרחבה גם בתקשורת הארצית, והבוקר (חמישי) התראיין בנושא ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב, שאמר: “המכתב הזה נכון לארגון שמכבד את עצמו”, אמירה שזכתה לתמיהה גדולה מצד המנחים.

כזכור, ביום שני האחרון פרסמנו על דבר המכתב, שמעורר בימים האחרונים סערה בעירייה. במכתב, שמופנה למנהלי אגפים ומחלקות בעירייה, עליו חתום יוסיפוב, צוין כי הגשת תלונות במשטרה מחייבת אישור של יוסיפוב מראש.

“אני לא יודע מה אתם עושים מהמכתב הזה סיפור. המכתב הזה נכון, לארגון שמכבד את עצמו”, אמר היום יוסיפוב, בראיון לתמר אלמוג ומרדכי גילת בתחנת הרדיו כאן רשת ב’ של תאגיד השידור הציבורי. (הריאיון, מדקה 23:15).

גילת הקשה על יוסיפוב ותמה: “אני שומע טוב את מה שאתה אומר? אתה תהיה הצנזורה?”. יוסיפוב השיב: “אני ממלא מקום ראש העיר, אין לנו ראש עיר היום. אתם יודעים. היו בעיות בעירייה הזו, ואני עובד 6 חודשים בהתנדבות, כממלא מקום ראש העיר. באתי לפתור בעיות בעיר הזו.

“אור עקיבא היא אחת הערים המובילות בחינוך, בתרבות ובאיכות החיים. איכות החיים שלנו נפגעה, יש לנו משבר עמוק כספי. העירייה היום עם בעיות כלכליות קשות. בזמנו, עשיתי איחוד אור עקיבא-קיסריה כדי לחפש עוגן כלכלי לעיר הזו. אנחנו נפתור את הבעיות”.

May be an image of ‎text that says '‎עיריית אור עקיבא לשכת ראש העיר יום חמישי ×ט סיון תשפ"א 20 מאי 2021 לכבוד מנהלי אגפים ומחלקות כאן נכבדי, הנדון הגשת תלונות במשטרה ברצוני להההיר כי הגשת תלונות במשטרה מחייבת אישור שלי מראש. הסכמת תינתן לאחר בחינה והתייעצור עם הגורמים ההממסכים 2 תלונות במשטרה נגד עובדים לא יוגש ע" מנהלים בעירייה תלונה נגד עוב/ד/ת יש להעביר אלי, לנכ"›"ל, למנהלת אגף משאב אנוש וליועץ המשפטי הדבר נכון והכריי תלונה תוגש רק לאחר שנגיע למסקנה ליועץ המשפט סמכות ייחוד×ת בכל הנוגע לנושא. אבקש ההפדתכם שלא לחרוג מהוראה ×–×. בברכה, שמחה שממספיחבוה מי"מ זמני לראש העיר‎'‎

קראו גם: 
המכתב שמעורר סערה בעיריית אור עקיבא: “הגשת תלונות במשטרה – מחייבות אישור מראש”

המנחים ניסו להבין את ההקשר של הדברים עליהם מדבר יוסיפוב, וזה השיב: “אנחנו ארגון, יש דמוקרטיה ולא אנרכיה. לא יכול להיות מצב שבתוך הארגון, אחד על השני יגיש תלונה למשטרה. אני מכבד את המשטרה, עובדים בשיתוף פעולה, יש שיטור עירוני. אבל כשמגישים תלונות שווא, נתעסק עם כל מיני תלונות, במקום לעבוד”.

כתבת התאגיד, אמרה ליוסיפוב: “התפקיד שלך הוא לא לבדוק תלונות. זה שיבוש חקירה”. יוסיפוב השיב: “אני באתי למנוע בעיות. אם יש תלונה נכונה? אין בעיה. אני אוהב את המשטרה. אני אומר רבותיי, אם עובד רוצה להגיש, זכותו. אני לא צריך לקבל הפתעות. במידה ועובד מגיש נגד עובד ואני לא יודע מזה, והעבודה בעירייה נפגעת”.

יוסיפוב נשאל, “מה יקרה לעובד שאתה תגלה שלא קיבל את אישורך וביקש להגיש תלונה במשטרה? אתה חי במדינת חוק, בדמוקרטיה. אתה נבחר ציבור”, והשיב: “המכתב הזה עבר בדיקה של ייעוץ משפטי”. 

הוא נשאל עוד: “איך יכול להיות שיועץ משפטי מאשר לכם להוציא מכתב כזה?”, והשיב: “הוא מסתמך על החוק. מי שרוצה לדבר, שידבר גם איתי. אני אסביר את המצב. אם אנחנו יכולים לפתור את הבעיות בינינו. אני מכבד את המשטרה. אני רוצה תחנת משטרה באור עקיבא. תעזרו לי בזה”.

המגישה, תמר אלמוג, שאלה את יוסיפוב: “למה אתה ממלא מקום? תספר למאזינים”. יוסיפוב לא אהב את השאלה והשיב: “מה את לא יודעת? את שואלת אותי? למה את שואלת אותי אני לא מבין אותך. אני יודע מה שקורה בעיר הזו. אתם לא יודעים מה שקורה בעיר הזו?”.

כתבת התאגיד הקשתה עוד ושאלה: “מה היה קורה אם מכתב כזה היה יוצא מקודמך ואף אחד לא היה מתלונן, זה היה שיבוש הליכי חקירה”. יוסיפוב השיב: “זה לא נגד ראש העיר, או חבר מועצה. אנחנו מדברים על העובד מול עובד נגד עובד. אנחנו לא מדברים על חברי מועצה”.

גילת שאל לבסוף: “האם לנוכח מה שקרה, אתה לא תבטל את המכתב?”, ומ”מ ראש העיר השיב: “למה אני צריך לבטל את המכתב? תשמעו רבותיי. אתם עושים סיפור מהמכתב הזה. אני פניתי לעובדים שלי שיהיה לנו סדר, שלא יהיו לנו בעיות. שנהיה בהרמוניה וכימיה, אין שום בעיות. אם יש בעיה, פותרים אותה”.

ממשטרת ישראל נמסר לכאן רשת ב’: “המכתב אינו מוכר במשטרה, נדגיש כי לכל אזרח במדינת ישראל שמורה הזכות להגיע לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה בכל נושא”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן