Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

צפו: עימות קולני בין יוסיפוב לנקש בנושא המשכורות של עובדי מתנ”ס אור עקיבא – וסילוק המנהל מהישיבה [וידאו]

צפו: עימות קולני בין יוסיפוב לנקש בנושא המשכורות של עובדי מתנ”ס אור עקיבא – וסילוק המנהל מהישיבה [וידאו]

על רקע המשכורות של עובדי מתנ"ס אור עקיבא, התפתח עימות בין מנהל המתנ"ס שנכח בישיבה לבין מ"מ ראש העירייה. יוסיפוב מתח ביקורת חריפה על התנהלות הנהלת המתנ"ס, נקש רצה את זכות הדיבור על מנת להבהיר מספר נקודות וסורב. נקש: "אתם עושים מלחמות על גב העובדים". יוסיפוב: "לא הזמנתי אותך לדבר!"

עימות חריג וקולני בישיבת המועצה: בדיון בנושא עתיד המתנ”ס ועובדיו, התפתחו צעקות בין מ”מ ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב, לבין מנהל המתנ”ס משה נקש. האחרון הגיע לצפות בישיבה ורצה לדבר בחלק של הדוחות הכספיים ונושא עמותת המתנ”ס. יוסיפוב סירב לאפשר לו מה שהביא להתפרצות של המנהל ולהוצאתו מחדר הישיבות.

יוסיפוב נדרש לסוגית המתנ”ס כבר ישיבה שנייה ברציפות, והכל על רקע העברת 10 עובדי המתנ”ס והסיפרייה לחסותה של עמותת יפתח העירונית, במקום המצב כיום – תחת חסות עמותה מעין עירונית או פרטית.

“הנהלת המתנ”ס קיבלה החלטה להפוך לעמותה עצמאית למרות שביקשתי בפירוש שלא יעשו את זה – כי אז לא נוכל להעביר להם כסף למשכורות”, אמר יוסיפוב לחברי המועצה וליתר הנוכחים בישיבה. “היום, אחרי שהבינו שהם מסנדלים את העירייה והם לא יקבלו כסף, הם כבר חוזרים בהם – לעמותה עירונית. אי אפשר ככה. גנב לא נתפס ואז חוזר לאחור ואומר לא גנבתי.

“אנחנו נשארים עם החלטת העירייה בנוגע להעברת עובדי המתנ”ס והסיפרייה לעמותת יפתח. זו ההחלטה. המצב הזה לא יכול להימשך. באתי לבקש שלא יעשו טעויות”.

ישיבת המועצה באור עקיבא. מנהל המתנ”ס הוצא מחדר הישיבות. צילום: מגדלור ניוז

יוסיפוב המשיך בהעברת הביקורת החריפה: “ביקשת ממך משה נקש (מנהל מתנ”ס אור עקיבא, ל”ט), להביא לי את יתרת החשבונות. מה אתה אמרת לי? אין אישור להעביר לך. יעני…מי אתה בכלל? אתה מעביר כסף אבל לא תקבל כלום. אי אפשר להמשיך ככה. היה צריך לחשוב קודם להצבעות. עמותת יפתח לא יכולה להעביר כסף ככה, היא לא צינור להעברת משכורות. העירייה העבירה את כל מה שהיא הייתה צריכה”.

נקש, מצידו, ביקש להגיב על הדברים. “אני רוצה להתייחס”, אמר ליוסיפוב, אך ממלא מקום ראש העיר סירב לתת לו את זכות הדיבור. “אני לא הזמנתי אותך לדבר, אתה תדבר כשאני אתן לך לדבר”, אמר לו שמחה ונקש איבד את שלוותו.

נקש: “יש פה עובדים! רק תדייק לגבי העובדים. הכספים שהעירייה צריכה להעביר מגיעים עוד מלפני, כשהמתנ”ס היה עמותה מעין עירונית, לא הייתה בעיה. עכשיו מתעלמים מזה, שוכחים שהתקציב את הקייטנה, הכסף הגיע באוקטובר, אז למה עוצרים. ב-2020 הייתה קורונה – אין הכנסות ואין פעילות. צריך לשלם משכורות לעובדים…”.

יוסיפוב חזר לנושא הדוחות הכספיים: “למה לא העברת לי יתרות?”, הפציר שוב במנהל המתנ”ס. נקש חזר ואמר: “אני שומר חוק, לא יכול להעביר כי אני מחויב לחוק ולנוהל. הנוהל אומר כל מסמך כספי חייב אישור של יו”ר ההנהלה (שלום שבתאי, ל”ט). לא ייתכן שעל הגב של העובדים תעשו פה מלחמות. זה כסף שמגיע למתנ”ס, כסף על צהרונים וקייטנות”.

כאן החל ויכוח בטונים גבוהים בין יוסיפוב לנקש בסיומו הפציר מ”מ ראש העירייה מנקש לעזוב את חדר הישיבות ומנהל המתנ”ס יצא מהמקום בחמת זעם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד לצאת מהבית: אחד מכל שני הולכי רגל הרוגים – הולך רגל ותיק; כמה בחדרה, אור עקיבא ופרדס חנה?

ב-20 במרץ 2024, בשעות הצהריים, נהרגה הולכת רגל בשנות ה-70 לחייה בתאונת דרכים באזור התעשיה ברחובות. הולכת הרגל הוותיקה נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב ומתה זמן קצר לאחר מכן בבית החולים קפלן.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן