Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פערים תקציביים גדולים בפיתוח תשתיות עלולים לפגוע בפרוייקטים נדל”ניים חדשים באור עקיבא וחדרה

גורמים במשרד השיכון חוששים כי למרות הפשרת התקציב שהוקפא, צפויים בהמשך השנה קשיים נוספים בדרך להגברת שיווק הקרקעות של רמ"י (רשות מקרקעי ישראל), על רקע הפיגור המצטבר בפיתוח תשתיות - בין היתר באור עקיבא וחדרה

העיתון “דה מרקר” מפרסם השבוע כי פיגור מצטבר בפיתוח תשתיות מפריע להגדיל שכונות מגורים – גם באור עקיבא וחדרה.

על פי הכתבה שפורסמה בעיתון ביום שני השבוע, גורמים במשרד השיכון חוששים כי למרות הפשרת התקציב שהוקפא, צפויים בהמשך השנה קשיים נוספים בדרך להגברת שיווק הקרקעות של רמ”י (רשות מקרקעי ישראל), על רקע הפיגור המצטבר בפיתוח תשתיות הנדרשות להגדלת שכונות המגורים.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו לראשונה כי כ-900 משפחות חדשות צפויות להתחיל להתגורר בשבועות הקרובים בשכונת אור ים החדשה בדרום אור עקיבא. השכונה, שהקמתה משותפת לאור עקיבא וקיסריה, צפויה להביא בסופו של דבר כ-3,500 משפחות חדשות לעיר ולהרחיב אותה בצורה אסטרונומית – ביחס לפרויקטים אחרים שהיו בה בשנים האחרונות.
במרקר צוין כי “במסמך שהועבר בתחילת השנה לאוצר נכתב כי התקציב הנדרש לפיתוח התשתיות הוא כ-2.5 מיליארד שקל. תקציב זה אינו ניתן לאישור במסגרת הממשלה הנוכחית וימתין לממשלה הבאה. המסמך מנה פרויקטים הכוללים בניית מחלפים וכבישים לפתרון בעיות תחבורה; עיכוב בבניית מכוני טיהור שפכים המעכבים אישורים להקמת עשרות אלפי דירות בהרצליה, באזור אור עקיבא וחדרה ובמקומות נוספים; והשקעה בבניית מוסדות חינוך.

“גורם בכיר במשרד השיכון הביע חשש שאם התקציבים הנדרשים לא יאושרו תהיה גם השנה הנוכחית שנת שפל בשיווק מגרשים לבניית דיור, וישווקו בה פחות מגרשים מב-2020. בשנה שעברה פחת שיווק המגרשים בגלל קשיים בהיערכות רמ”י להתמודדות עם הקורונה, ושיבושים בהעברת תקציבים. ירידת שיווק המגרשים מעוררת חששות מהחרפת המחסור בבניית דירות והתחזקות עליית מחירי הדירות”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן