Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בחירות 2023 בזכרון יעקב | אלי אבוטבול בחר במי שתהיה מספר 2 ברשימת “זכרון אחת”

בחירות 2023 בזכרון יעקב | אלי אבוטבול בחר במי שתהיה מספר 2 ברשימת “זכרון אחת”

רוני קניגשטיין בת ה-28, סטודנטית לעבודה סוציאלית, רואה הזדמנות למצב את צעירי המושבה ככוח המניע תהליכים בזכרון יעקב בהיבטים של דיור, כלכלה, חינוך, עסקים ופנאי | "משיחותיי עם אלי, התרשמתי כי יש בו מנהיגות אמיצה ואיכותית בעלת כוונות אמיתיות לתת ייצוג הולם, משמעותי, מתוקצב ומתוכנן לטובת צעירי המושבה ועתידה"

המועמד המוביל לראשות המועצה זכרון יעקב, בישר על מי שתהיה מספר 2 ברשימת “זכרון אחת” בראשותו. רוני קניגשטיין, סטודנטית לעבודה סוציאלית בת-28 מזכרון יעקב.

אלי בחר ברוני להיות מספר 2 ברשימה ובכך למעשה הצהיר שהוא שם את נושא הצעירים במקום גבוה בחשיבותו. אלי ציין בדבריו כי “העולם שייך לצעירים והפעם החלטתי להכניס משב רוח צעיר ורענן לשולחן המועצה.”

רוני קניגשטיין שירתה במערך מגל בצה״ל בתפקידי הכשרה של דור העתיד של חיילי צה״ל. לאחר שחרורה הדריכה במכינה הקדם צבאית ״תבור״ והכשירה צעירים לפני גיוס במטרה להכינם מנטלית ופיזית לשירות משמעותי בצה״ל.

רוני הקימה ומנהלת במושבה זכרון, את הצימר החברתי לחיילים בודדים ויצרה שיתופי פעולה עם בעלי עסקים. ביחד העניקו חוויה מושלמת לחיילים הבודדים באירוח חינם בצימרים, כניסה חינם לפאבים, בתי קפה, יס פלאנט ועוד.

אבוטבול וקניגשטיין. צילום: מטעם המטה

במקביל נבחרה להנחות קבוצה בתוכנית ״מסע אל האופק״, תכנית האצה ייחודית לחיילים משוחררים עד 5 שנים מהשחרור, לרכישת כלים וקבלת החלטות לקראת עתידם. בראש התוכנית עומד מפקד חיל הים לשעבר האלוף במילואים רם רוטנברג וחברים בה מנהלים בכירים במשק, אנשי תקשורת, יזמים ומנטורים.

יחד עם עיסוקיה הרבים, רוני פעילה בעמותת sos pets, בית אומנה לכלבים נטושים ומציאת בית עבורם והיא גם חונכת ומובילה בשבוע עזרה בהקמת חוות ״אחים לעד״ – חווה חקלאית שיקומית לטיפול בפצועי פוסט טראומה בצפון הנגב.

רוני רואה בתפקיד הזדמנות למצב את צעירי המושבה ככוח המניע תהליכים בזכרון יעקב בהיבטים של דיור, כלכלה, חינוך, עסקים ופנאי. “אני רואה בכך שליחות” היא אומרת “נייצר מוטיבציה בקרב הצעירים במטרה לעודד הגירה חיובית לזכרון יעקב, לחזק אצלם את תחושת השייכות למושבה, לסייע להם בהתפתחות האישית, המקצועית, החברתית והמשפחתית.”

“רציתי לקחת את ההזדמנות הזו להודות לאלי אבוטבול, על ההזדמנות שהוא נתן לי לייצג את הצעירים במועצה.” אומרת רוני, “אני גאה להיות חלק מקבוצה של אנשים מוכשרים ומחויבים, שמוכנים לעבוד יחד כדי ליצור עתיד טוב יותר עבור כולנו. אלי בחר בי להיות מס. 2 ברשימה וזו אמירה ברורה לכך שתינתן עדיפות גבוהה ביותר לתחום הצעירים בקדנציה הקרובה.”

אלי אבוטבול - חצי פופאפ

החזון לצעירי המושבה אותו מקדם אלי אבוטבול בהובלת רוני, כולל הקמת מחלקת צעירים מאוישת ומתוקצבת במועצה, שיהיו לה הסמכויות לתכנן ולהציג תכנית אסטרטגית לנושאים הנוגעים לצעירי המושבה: דיור, תעסוקה, פנאי, חינוך ועוד. תוקם וועדה לקידום צעירי זכרון יעקב אשר יהיו חברים בה נציגי צעירים בכל הגילאים וסגנונות החיים.

“נאפיין, נמפה ונגבש תכנית אב לקידום נושאים שתיתן פתרונות והכוונה תעסוקתית, לימודים, אופציות לתיעדוף בדיור, קידום תכניות לתרבות הבילוי והפנאי, נסייע ונרחיב את המלגות לסטודנטים תושבי המושבה. נכין תכניות הכשרה וליווי לקראת הגיוס לצה”ל ונתמוך בהם לארח השחרור. נעשה כל שמתבקש להשאיר את הצעירים במושבה.”

חלק מהנושאים אותם תוביל רוני כוללים גם פלטפורמה דיגיטלית, אתר אינטרנט מתוקשר ומעודכן על בסיס קבוע, קבוצת פייסבוק המיועדת לעדכונים, חדשות ופניות הצעירים. קידום התקשרויות ושיתופי פעולה לפרויקטים ומיזמים חברתיים ועסקיים. “משיחותיי עם אלי, התרשמתי כי יש בו מנהיגות אמיצה ואיכותית בעלת כוונות אמיתיות לתת ייצוג הולם, משמעותי, מתוקצב ומתוכנן לטובת צעירי המושבה ועתידה”.

בחזון של אלי אבוטבול – קידום הקמת מכללה בזכרון יעקב, אשר תספק הזדמנויות למידה והעשרה מקצועית במגוון תחומים. הוא מתחייב לסייע בידה של רוני כראש המועצה, להצליח באתגר  ולקדם את צעירי המושבה ככוח המניע תהליכים במושבה. השניים חתמו על הסכם אשר יהווה את הבסיס לתוכנית הדגל לחמש השנים הבאות בכל בנוגע לצעירים,  אותו יציגו לאישור בישיבת המועצה הראשונה אחרי הבחירות.

מה אתם חושבים?

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן