Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הסערה הבאה? אגף שפ”ע בעיריית אור עקיבא הודיע כי מעתה – חובת הניקיון בשטח בניינים מוטלת על בעלי הבתים

לאחר שבית המשפט הורה לעיריית אור עקיבא לחדול מלחייב תושבים בסכום של 35 ש"ח "דמי חצרנות" שהיו נגבים במסגרת תשלומי הארנונה והמיסים החודשיים - ההחלטה אם לשלם את הסכום או לא עוברת לכתפי הדיירים. במידה ולא ישלמו וילכלכו, יהיו עלולים לקבל קנס של 475 ש"ח

מכתב חריג של אגף שפ”ע בעיריית אור עקיבא פורסם בימים האחרונים, במסגרתו צוין כי חובת הניקיון בשטח הבניינים המשותפים ברחבי אור עקיבא תחול מעתה על בעלי הבתים ולא על העירייה, כפי שהיה עד כה. 

זאת לאחר שבית המשפט הורה לעיריית אור עקיבא לחדול מלחייב תושבים בסכום של 35 ש”ח “דמי חצרנות” שהיו נגבים במסגרת תשלומי הארנונה והמיסים החודשיים.

No photo description available.המכתב שפורסם על ידי אגף שפ”ע. מתוך עמוד הפייסבוק של האגף

“הודעה לדיירי בניינים משותפים”, נכתב במכתב לתושבים, שפורסם בעמוד הפייסבוק של אגף שפ”ע בעיר. “חובת הניקיון והחצרנות בשטח המשותף של הבניין מוטלת עליכם!.

“הריני להודיעכם שבמסגרת הליך שמתנהל בבית המשפט התחייבה העירייה לחדול מלחייב 35 ש”ח בעד שירותי ניקיון וחצרנות בחצרות בניינים משותפים ולכן תוכל לספק שירותים אלו רק אם כל בעלי הדירות (100%) בבניין יסכימו לכך ויחתמו על חוזה בעניין מול העירייה שמצורף להודעה זו.

“על כן חלה חובה על בעלי הדירות לדאוג לכך שהשטח המשותף הצמוד לבניין יהיה נקי ומטופח (על חשבונם). העירייה תנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה ויינתן קנס ע”ס 475 ש”ח לכל דייר אשר לא יישמע להוראות החוק.

No photo description available.

זוהי פנייה אישית לכל הדיירים. נא לשמור על אור עקיבא נקייה!!! בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה, עיריית אור עקיבא, צוות אגף שפ”ע”.

בחוזה שצורף למכתב, ישנה טבלה בה על הדיירים המעוניינים בכך לחתום כי ישלמו סך של 35 ש”ח לחודשיים במסגרת תשלום הארנונה והמים לפי סיווג “ניקיון וחצרנות”. החוזה יהיה תקף ל-12 חודשים.

ברשתות החברתיות התעוררו שאלות וכעס רב על ההודעה התמוהה. “מה נחשב שטח של הבניין ומה רחוב? למשל בשטחים בין הבניינים בשז”ר או יהודה הלוי, מי אחראי העירייה או הדיירים?”, תהתה תושבת העיר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן