Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“לבריאות” / מאת אדרת טרכטינגוט ● איך עושים ספונג’ה לגוף?

“לבריאות” / מאת אדרת טרכטינגוט ● איך עושים ספונג’ה לגוף?

אדם ששותה 4 כוסות קפה ביום ויום אחד מקבל החלטה נבונה ומחליט להפסיק לצרוך קפה, תוך זמן קצר הוא ירגיש כאבי ראש. מה גורם לכאבי הראש? הקפאין שיוצא מהגוף מיד כשהוא מפסיק להכניס אותו לגוף. כך גם בסוכרים, בכימיקלים, בתרופות וכל דבר שנכנס לגוף שלנו

אחרי שהבנו בשבועות הקודמים שהמקור המרכזי למחלות הוא הצטברות רעלים בגוף, עכשיו נשאלת השאלה: איך אנחנו מנקים את הגוף?

אנחנו יודעים לנקות את הבית, את המדיח ואת המייבש משאריות פסולת. אבל איך מנקים את הגוף? נשמע קצת מסובך, לא?

הבשורה הנפלאה היא שכדי לנקות את הגוף אנחנו לא צריכים ללמוד שיטות מיוחדות, ולא לרכוש חומרי ניקוי יקרים, כי מי שברא את הגוף שלנו חשב מראש על הכול ונטע בתוכנו כוח ניקוי תמידי. הגוף שלנו כל הזמן מנקה את עצמו, דרך הצואה, השתן, הנשימה והעור.

אז מה אנחנו צריכים לעשות? פשוט לא להפריע!! לא להפריע לפעולת הניקוי ע”י הכנסת פסולת.

למה הדבר דומה? נגיד שהזמנו מנקה שתעזור לנו לנקות את הבית, ובעודה מנקה את הבית אנחנו שופכים זבל על הרצפה…. נשמע לנו מוזר שמישהו יעשה דבר כל כך מטופש. אבל זה מה שאנחנו עושים לגוף שלנו יום יום, הגוף מנסה להתנקות ואנחנו מכניסים זבל, וחוזר חלילה עד שהגוף מתחיל להיחלש… והיכולת שלו לנקות הולכת ויורדת.

אם אנחנו רוצים שהגוף יצליח לנקות את עצמו צריך לעשות 2 פעולות חשובות: “סור מרע ועשה טוב” סור מרע– להימנע מאכילת מאכלים שלא מתאימים לגוף שלנו ומעמיסים עליו. יש פה שורה ארוכה של מאכלים כאלה אך אציג אותם בכותרות בלבד: חומרים משמרים, חומרי טעם וריח, חומרי צבע, חומרים מונעי התחמצנות, ממתיקים, מזונות רעילים (קפה, קולה, חומץ..), מאכלים מרוכזים ומזוקקים (סוכר לבן, קמח לבן…), מאכלים מעובדים (כל מה שקונים מוכן בשקית), כל מאכל שאם אתם מסתכלים ברכיבים שלו אתם פוגשים במילים לא מוכרות , או חומרים שנתנו להם שם המתחיל באות E, דעו לכם שמדובר בחומרים כימיים.

ברגע שאנחנו מפסיקים להכניס פסולת הגוף ישר יתחיל לפלוט. איך אנחנו רואים שזה קורה בפועל? קחו למשל אדם ששותה 4 כוסות קפה ביום ויום אחד מקבל החלטה נבונה ומחליט להפסיק לצרוך קפה, תוך זמן קצר הוא ירגיש כאבי ראש. מה גורם לכאבי הראש? הקפאין שיוצא מהגוף מיד כשהוא מפסיק להכניס אותו לגוף. כך גם בסוכרים, בכימיקלים, בתרופות וכל דבר שנכנס לגוף שלנו . ברגע שנפסיק הגוף יתחיל לפלוט וזה מה שגורם לכך שיש אנשים שמרגישים לא טוב בזמן צום. לא בגלל שחסר להם מזון, הרי יש לנו בגוף מאגרי שומן שיכולים להספיק לימים רבים, אלא הסיבה היא מה שכתבנו כאן. אדם שהגוף שלו מורעל ובבת אחת מפסיק לאכול, הגוף ישר פולט החוצה, וכשחומרי פסולת יוצאים החוצה זה גורם לחולשה לאדם, כאבי ראש ועוד סימפטומים מגוונים.

עשה טוב- במקביל להפסקה של הכנסת מזון רעיל לגוף, רצוי לתגבר את אכילת המזונות האיכותיים שמסייעים לפסולת להתפרק ולצאת מהגוף. מה הם המזונות האיכותיים? המאכלים המוזכרים בספר בראשית לאחר בריאת האדם: “וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם בְּצַלְמוֹ, בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ:… וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, הִנֵּה נָתַתִּי לָכֶם אֶת-כָּל-עֵשֶׂב זֹרֵעַ זֶרַע אֲשֶׁר עַל-פְּנֵי כָל-הָאָרֶץ, וְאֶת-כָּל-הָעֵץ אֲשֶׁר-בּוֹ פְרִי-עֵץ, זֹרֵעַ זָרַע: לָכֶם יִהְיֶה, לְאָכְלָה. (בראשית א, כז’)

פירות וירקות הם המזון שהכי מותאם לגוף האדם, ומסייע לניקוי שלו בצורה הכי יעילה, ככל שנרבה בהם נסייע לגוף שלנו להיפטר מפסולת לא רצויה.
הרבה בריאות ושבת שלום! אדרת.


הכותבת הינה יועצת בריאות טבעית, מנחה סדנאות לבישול ומעבר לאורח חיים בריא. להערות ושאלות: [email protected].
להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ החינמית למתכונים ותכנים נוספים – הקליקו כאן.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן