Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

באיזה סכום תפוצה מנהלת בתיכון המושבה בזכרון יעקב שתבעה את המועצה ב-750 אלף ש”ח?

בתביעה המתנהלת משנת 2018 וניתן בה פסק דין בשבוע שעבר טענה רוזנברג - שהועסקה כמנהלת תיכון המושבה בין השנים 2012-2017 - כי המועצה המקומית הפעילה לחץ פסול כדי להביא לסיום תפקידה במועצה  

ניצחון חלקי בתביעתה של אורלי רוזנברג, מנהלת תיכון “המושבה” בזכרון יעקב נגד המועצה המקומית, בגין הנסיבות שהביאו לסיום תפקידה הניהולי.

התביעה הוגשה בשנת 2018 לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה ובה טענה רוזנברג – שהועסקה כמנהלת תיכון המושבה בין השנים 2012-2017 – כי המועצה המקומית הפעילה לחץ פסול כדי להביא לסיום תפקידה במועצה בכפוף לתנאי הסכם פרישה של השתכלל או הופר.

בתחילה הוגשה התביעה גם נגד ראש המועצה זיו דשא, ממלא מקום ראש המועצה מאיר ואנונו ומנהלת מחלקת החינוך במושבה מרים פאנויאן. בהמשך נמחקה התביעה נגד ואנונו ונדחתה התביעה נגד דשא ופאנויאן בהסכמה דיונית ולאחר הצעת בית הדין לעבודה.

“התובעת תארה בכתב התביעה ובתצהירה שבמהלך שנת הלימודים האחרונה לעבודתה במועצה, או לאחר היבחרו של דשא לעמוד בראשות המועצה במהלך שנת 2016, היתה חשופה ללחצים ולמתקפות מצד יו”ר ועד ההורים בתיכון, שהוא מקורב לדשא – מתקפות שזכו לגיבוי מצד דשא ופאנויאן”, נכתב בפסק הדין שניתן בשבוע שעבר.

“עוד נטען כי החל מחודש מאי 2017 או בסמוך לכך הודיעו לה נציגי המועצה, הנתבעים 2 – 4 (דשא, ואנונו ופאנויאן – מ”נ) כי העסקתה עומדת בפני סיום והפעילו עליה לחצים להסכים לפרישה, שאם לא כן יחלו בהליך פיטורים קשה ומשפיל שסופו לפגוע בעתידה המקצועי והכלכלי”.

// רוזנברג על רקע תיכון המושבה. צילומים: אתר המועצה ופרטי, מהפייסבוק

עוד צוין בפסק הדין כי “על רקע לחצים אלה, שהיו מלווים בחרושת שמועות בקרב המורים וההורים, הסכימה התובעת לפרוש מתפקידה בכפוף להצעה למתן פיצוי כספי. בסופו של דבר, המועצה הפרה את התחייבותה כאמור בהסכם הפרישה המוצע, לאחר שבניגוד למובטח ההסכם לא זכה לאישור הגורמים המוסמכים”.

רוזנברג פנתה לבית הדין לביטול הסכם הפרישה ולהשבת המצב לקדמותו, תוך שהיא טוענת שהוטעתה וכי נקטו כנגדה בכפיה ובעושק. בנוסף, עתרה לפיצוי בשל העסקה פוגענית, פרסום לשון הרע, עוגמת נפש ועוד.

בית הדין הכריע, לאחר שבחן את טענות הצדדים והראיות שהוצגו, “ובהתחשב במהותה של פסיקה לפשרה שמטבע הדברים אינה בגדר מדע מדויק אלא שיקלול של הסיכויים והסיכונים בתביעה”, כי יש לקבל את התביעה בחלקה, כך שהמועצה תפצה אתץ רוזנברג בסכום של 95,000 ש”ח שישולמו בתוך 30 יום. עוד נפסק לרוזנברג הוצאות שכר טרחת עורך דין בסכום של 12,000 ש”ח.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן