Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אושרה תוכנית הרחבת בית העלמין באור עקיבא – כמה מקומות קבורה יתווספו?

לאחר קידום של העירייה בוועדות התיכנון, ולאחר שכבר כמעט ולא נותרו מקומות קבורה בעיר, אושרה התוכנית שתכליתה "יצירת מסגרת תכנונית להרחבת בית העלמין הקיים והכשרת שטחי קבורה על פי המפורט בצפיפות מוצעת של 692 יחידות לדונם".

הצרה של אור עקיבא בנושא מקומות הקבורה בעיר – עומדת להיפתר. הוועדה המרחבית לתכנון ובניה יישובי הברון, אישרה את התוכנית להרחבת בית העלמין העירוני באור עקיבא, תוכנית שתוסיף לו עוד אלפי מקומות קבורה.

בחודשים האחרונים ניצבו בעיר בפני בעיה קשה: מקומות הקבורה בבית העלמין הוותיק כמעט ונגמרו ונותרו בו עשרות בודדות של מקומות לפני שלא יהיה ניתן לקבור במקום.

לאחר קידום של העירייה בוועדות התיכנון, אושרה התוכנית שתכליתה “יצירת מסגרת תכנונית להרחבת בית העלמין הקיים והכשרת שטחי קבורה על פי המפורט בצפיפות מוצעת של 692 יחידות לדונם”.

עיקרי התוכנית יסדירו שצ”פ (שטח ציבורי פתוח) לבית עלמין, הרחבת שטח בבית העלמין, קביעת הנחיות והסדרי חניה, קביעת בינוי, עיצוב ופיתוח, קביעת הוראות וזכויות בניה ועוד.

ההודעה על הפקדת התוכנית פורסמה בעיתונים בנובמבר 2020. בחודש האחרון התבטא מ”מ ראש העירייה שמחה יוסיפוב בנושא וציין כי בעיות בירוקרטיות מנעו את קידום התוכנית עד כה, בתקווה שכעת התוכנית תתקדם במהירות – לפני שלא יהיה איפה לקבור את המתים מהעיר.

באור עקיבא, המועצה הדתית והחברה קדישא, מספקות לכל משפחה אבלה הסבר על “הלכות אבלות” ו”קדיש יתום” וכן ערכה הכוללת: סוכת אבלים, שולחנות, כסאות, סידורים, תהילים ועו”ע. מי שמנהל את הנושא הוא יוסף קודי.

בחודש מרץ האחרון פרסמנו כי המבקרים בבית העלמין באור עקיבא התלוננו כי חלק מחלקות הקברים מוצפים במים כתוצאה ממי הגשמים. המבקרים נאלצים ללכת בתוך מים על מנת לבקר את קרובי משפחתם שכבר אינם בחיים. מדובר באחת החלקות הוותיקות יותר בבית העלמין, וכרגע אין כל פתרון עבורם אותם מבקרים.

בחודש אוקטובר 2020, פרסמנו אודות המועד לפתיחתו של בית העלמין האזורי בחולות קיסריה. מדובר בבית העלמין האזורי בחולות קיסריה מתוכנן כבר 8 שנים וכעת נודע כי הוא עשוי להתחיל לפעול בתוך 3 שנים. שש רשויות החליטו להצטרף למיזם המשותף.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן