Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שיפוץ סניף טיפת חלב בבנימינה נקלע לקושי חדש: במשרד הבריאות דורשים שיפוץ ובנייה מקיפים יותר

ראש המועצה, איתי ויסברג, במכתב לשר הבריאות ניצן הורוביץ: "ההחלטה של משרד הבריאות גוזרת את דינם של תושבי בנימינה ומונעת מהם שירות חיוני ובמקביל לא תואמת את המציאות התקציבית שבה הרשות מתנהלת"

סניף טיפת חלב בבנימינה, שסגור מזה כ-10 חודשים והיה קרוב להתחלת עבודות השיפוץ שלו – נקלע כעת למשבר חדש: במשרד הבריאות דורשים כעת מהמועצה תקציב רחב הרבה יותר משהוקצה ולערוך במקום שיפוץ מקיף יותר הכולל בינוי. 

כזכור, סניף טיפת חלב במושבה נסגר ב-13.12.2020, וזאת עד להודעה חדשה. הסניף שמטפל מאז בתושבי שתי המושבות הוא זה הממוקם בגבעת עדה ברחוב חי’.

כחודשיים לאחר מכן, ובעקבות הביקורת הציבורית סביב סגירתו, הודיעה המועצה כי החליטה על שיפוץ הסניף. מהמועצה נמסר כי לאחר דיוני מטה ובחינת פתרונות בנוגע לטיפת חלב בבנימינה, המועצה החליטה לצאת לשיפוץ נרחב הכולל הנגשת המבנה.

עם זאת, במועצה דיווחו הבוקר (שני) כי בעקבות דרישת משרד הבריאות לשדרג את מבנה טיפת חלב בבנימינה, פעל ראש המועצה בסיוע חברי המועצה להקצאת תקציב לשדרוג המבנה. הוקצו חצי מיליון שקלים לשדרוג המבנה ולאחר הכנת תכניות מפורטות ורגע לפני תחילת השיפוצים, הודיע משרד הבריאות כי יש לערוך במקום שיפוץ מקיף יותר הכולל בינוי.

בעקבות כך, פנה בשבוע שעבר ראש המועצה, איתי ויסברג, לשר הבריאות ניצן הורוביץ בבקשה שיתערב בנושא למען השבת שירותי טיפת חלב לבנימינה.

“לצערי, החלטה זו של משרד הבריאות גוזרת את דינם של תושבי בנימינה ומונעת מהם שירות חיוני ובמקביל לא תואמת את המציאות התקציבית שבה הרשות מתנהלת ומשאבי ההשקעות העומדים לרשותה”, ציין וייסברג בפנייתו לשר הורוביץ.

“אני מתקשה להאמין שמבנה ששירת את ציבור ההורים בבנימינה כטיפת חלב במשך עשרות שנות פעילות הפך ללא שמיש תוך שאפילו 500 אלף ש”ח לא מספיקים כדי להשמישו”.

חבר המועצה שלומי סלמה, ביקר את הפגיעה בשירות לתושב עם סגירתו של הסניף לפני כ-10 חודשים וציין: “ישוב עם כ-15 אלף תושבים ללא טיפת חלב זה נורמלי?”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן