Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שלושת הספורטאים האולימפיים של חדרה לאולימפיאדת טוקיו נפגשו עם אנשי העירייה: “מקור לגאווה”

מחדרה לטוקיו באהבה: לקראת אולימפיאדת טוקיו שתיערך בסוף יולי, ערך ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן קבלת פנים חגיגית לשלושת הספורטאים האולימפיים של העיר והעניק להם את ברכת הדרך

“אתם מקור לגאווה ומודל להערצה בעיר שלנו”, כך אמר ראש העיר גנדלמן לשלושת הספורטאים החדרתיים שהבטיחו את מקומם באולימפיאדת טוקיו, שתערך בעוד כחודשיים. הג’ודואים ברוך שמאילוב וטוהר בוטבול, וכן השייטת הצעירה שי קקון, הזוכים לליווי צמוד של עיריית חדרה, הגיעו למפגש חגיגי שנערך לכבודם בלשכת ראש העיר וקיבלו מראש העיר את ברכת הדרך, בצירוף איחולי הצלחה חמים.

הג’ודאים החדרתים מעוטרי המדליות מתחרויות בסבב העולמי, ברוך שמאילוב וטוהר בוטבול, וכן שייטת הלייזר הצעירה שי קקון, שבאמתחתה הישגים מרשימים בתחומה, הבטיחו את מקומם בין הספורטאים הטובים בעולם וצפויים להתחרות במשחקים האולימפיים באולימפיאדת טוקיו, שתיפתח ב 23.7.21 . שמאילוב ובוטבול, זוכים כבר מספר שנים לליווי צמוד של העירייה והעומד בראשה, וכן לתמיכה כספית מצד חברת נחלים, שהינה חברת בת של עיריית חדרה. השייטת שי קקון (דגם לייזר רדיאל), שהבטיחה רשמית רק השבוע את מקומה בטוקיו לאחר שהשיגה את הקריטריון הישראלי, זוכה אף היא לתמיכה בשנה האחרונה מהחברה הכלכלית חדרה.

צילומים: דוברות העירייה חדרה

שלושתם כאמור הגיעו בימים האחרונים ללשכת ראש העיר, ושמעו עד כמה העיר חדרה גאה בהם ובהישגיהם, תומכת בהם ומחזיקה להם אצבעות לקראת המשחקים האולימפיים. גנדלמן אמר לשלושת הספורטאים: “אתם מקור לגאווה ומודל להערצה בעיר שלנו. אני מאחל לכם המון הצלחה בטוקיו ובטוח שכאשר תגיעו לגמר, עיר שלמה תצפה בכם ותחזיק לכם אצבעות”.

טוהר בוטבול הודה בשם הספורטאים לראש העיר ואמר: “אנחנו מאוד מעריכים את התמיכה והליווי הצמוד, זה ממש לא מובן מאליו. בכל פעם מחדש אתם קוראים לנו לפה, מחזקים אותנו ומעודדים אותנו, והעזרה של עיריית חדרה ממש חשובה לנו. אני מאוד מקווה שנמשיך לתת לכם סיבות לגאווה גם בטוקיו”. בסיום העניק גנדלמן יחד עם חבריו להנהלת העיר מגן הוקרה מיוחד לשלושת הספורטאים עם איחולי הצלחה לאולימפיאדה. עיריית חדרה ממש חשובה לנו. אני מאוד מקווה שנמשיך לתת לכם סיבות לגאווה גם בטוקיו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

לראשונה: תוכנית גרנדיוזית להתחדשות עירונית בלב עתלית

התוכנית כוללת 625 יחידות דיור חדשות, כ-2,330 מ”ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר, כ-4,670 מ”ר עבור מבני ציבור וכ13,000 מ”ר עבור שטחים ציבוריים פתוחים | כדי להבטיח את כדאיות התוכנית, התוכנית כוללת קרקע צמודת דופן בבעלות רשות מקרקעי ישראל, המהווה מנוע למתווה בינוי-פינוי-בינוי, מייצרת רווחיות ובכך מבטיחה את ההיתכנות למימוש

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן