Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אישום: תושב חדרה תקף באגרוף את אשתו ושבר לה את הטלפון הנייד, אך הוא טוען משהו אחר

כתב אישום הוגש נגד תושב חדרה שחשוד כי תקף את אשתו, שבר לא את הסלולרי, איים עליה והכה אותה במהלך נסיעתם המשותפת ברכב. בדיון לפני חודשיים וחצי הפתיע החשוד - והכחיש את חלק ממה שמיוחס לו תוך טענות אחרות

אל בית המשפט השלום בחדרה הוגש כתב אישום נגד מ’, תושב חדרה בן 38, לאחר שאיים וגרם נזק לרכוש המשותף לו ולאשתו בביתם.

השניים מתגוררים בשכונת עין הים בעיר. באחד הימים בשעות הצהריים, כפי שמתאר כתב האישום, החל ויכוח אלוהים בין הגבר לאישה על רקע כספי.

מיד לאחר מספר דקות, החל מ’ לאיים על אשתו ואמר לה שיהרוג אותה באמצעות ידיו בכוונה להפחיד אותה.

אילוסטרציה: pixbay

האישה לקחה את הטלפון הנייד שלה והחלה לצלם את בעלה, ובתגובה, הוא חטף את הטלפון, זרק אותו וניפץ אותו על הרצפה. בהמשך איים עליה: “אני יהפוך אותך לאבקה, אני ימחץ אותך”.

בפרקליטות כותבים בכתב האישום כי כעבור חצי שנה מהאירוע, במהלך נסיעה של הגבר עם האישה ברכבם, העירה לו האישה לאחר שככל הנראה התבלבל בדרך. בתגובה, הוא צעק עליה: “תראי זונה לאן אני יביא אותה” ותקף אותה, היכה אותה באגרוף וגרם לה לחבלות ודם בפניה ובשפתיה.

קראו גם >>
רות מלניק, אחותה של ליטל יעל מלניק ז”ל, הנערה מאור עקיבא שגופתה נמצאה בשבוע שעבר: “אני כועסת על כולם”
פיצויים, חרקים ותביעה: חופשה של זוג מאור עקיבא עם זוג חברים נוסף הפכה לסיוט
מקרה חמור: תושב חדרה חשוד שפגע עם רכבו ב-2 נשים שהלכו על המדרכה בעיר

.

בדיון שהתקיים לפני כחודשיים וחצי, כפר הנאשם בחלק מהמיוחס לו. עורך הדין ודים רושל המייצג אותו, אמר בדיון כי הנאשם מודה בויכוח, אך הכחיש את האיום. הוא אף הודה בשבירת הטלפון אך הכחיש את האיומים ובנוסף, הכחיש את התקיפה שנטען לגביה בעת הנסיעה ברכב. “בעת שנסעו ברכב החל ויכוח כאשר המהירות הייתה גבוהה, המתלוננת החלה למשוך את ההגה ואף פתחה את הדלת בזמן הנסיעה”.

שופט בית המשפט השלום בחדרה קבע כי שמיעת ההוכחות בתיק תתקיים בחודש פברואר 2022. בתמונה: תקיפה, גניבה – צילום אילוסטרציה, דוברות המשטרה (למצולמים אין קשר לכתבה)

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מרגש: סירת מפרש חדשה לזכרם של קורבנות הטבח באולימפידת מינכן הגיעה לעמק חפר

סירת מפרש בשם “י”א-11” נחנכה במרכז הימי במכמורת | הסירה מנציחה את 11 הספורטאים הישראלים שנרצחו באולימפיאדת מינכן 1972 | בטקס השתתפו אלופת ישראל בשחייה שלומית ניר-טור, ניצולת הטבח, ובני משפחתו של עמיצור שפירא ז”ל | מנכ”ל המועצה, ראשת אגף החינוך, מנכ”ל הוועד האולימפי ואנשי חינוך נוספים נכחו בטקס

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן