Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

המחאה הבאה? תושבים בשכונת השמורה בזכרון יעקב גילו על הוסטל שעתיד לפעול בבית בשכונה

האם הוסטל חדש בדרך לזכרון יעקב? אחרי שנתיים וחצי מהמאבק הקודם נגד הוסטל בגבעת עדן, גילו לאחרונה תושבים בשכונת השמורה על הוסטל נוסף שעשוי לקום בבית במקום. כעת הם מתחילים להתארגן להתנגדות. המועצה: "השכרת נכס לצורך מגורי תושבים או דיירים מתמודדי נפש, אינו מחייב הנפקת רישיון עסק"

תושבים בשכונת השמורה בזכרון יעקב גילו בימים האחרונים על הוסטל שצפוי לפעול בבית בלב השכונה – ברחוב טופז בשכונה. לטענתם – מחלקת הרווחה אישרה את הנושא בשיחות עם תושבים.

התושבים פתחו קבוצת וואטסאפ וצפויים להתנגד לשיכון תשושי נפש או אנשים בשיקום במקום. על פי תמונת המצב כעת, טרם ידוע איזה סוג אוכלוסיה עתידה להשתכן במקום והנושא מצוי בבירור בימים אלה.

כזכור, ועד תושבי שכונת גבעת עדן בזיכרון יעקב יצא למחאה ב-2018 כנגד הוסטל שיקומי למכורים לסמים אחר בשכונתם. בשיא המאבק יצאו התושבים למחאות קולניות, השביתו את הלימודים בביה”ס היסודי ‘החורש’ ועשו פעולות נוספות. במקביל, הציתה המחאה ויכוח בין תושבי המושבה ברשתות החברתיות, כשרבים תומכים בה אך גם רבים ביקרו אותה ויצאו נגד מתנגדי ההוסטל.

צילומי ארכיון הכניסה לשכונת השמורה והמועצה המקומית זכרון יעקב: מגדלור ניוז

בחודש יולי 2018, החליט בית המשפט המחוזי בחיפה להותיר על כנו צו מניעה שהטיל בית המשפט השלום בחדרה בנוגע להוסטל. בהמשך, נדרשו התושבים לשלם חלק מסכום ההוצאות, מעל 200 אלף שקלים, בגין ההשקעות שביצעה החברה שרצתה להפעיל את הנכס וההוצאות הרבות שהיה עליה להוציא לשם התגוננות בפני ההליכים המשפטיים.

קראו גם:
לא יוקם ההוסטל בזכרון יעקב; התושבים מוחים על הפיצוי שנדרש לשלם
זכרון יעקב:  ביה”ס היסודי ‘החורש’ הושבת מלימודים לאור החלטה להקים הוסטל למכורים לסמים בסמוך
תושבי גבעת עדן נגד הקמת הוסטל בשכונה: “יאוכלסו דרי רחוב ונרקומנים לשעבר”

מהמועצה המקומית זכרון יעקב נמסר: ״בעקבות פניית תושבים היום למועצה בעניין זה, נבקש לציין, כי השכרת נכס לצורך מגורי תושבים או דיירים מתמודדי נפש, אינו מחייב הנפקת רישיון עסק, תיאום, ידוע או אישור מוקדם של המועצה המקומית. ככלל, מתבצע ההליך מסוג זה מול משרד הבריאות בלבד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן