הנערה שטבעה למוות בנחל האסי: מיכל אדרי בת 18 מחדרה

לנחל האסי (עמק בית שאן) הגיעה ביום שישי קבוצה של בני נוער במסגרת עמותת "בית הגלגלים". בשלב מסוים אחת הנערות טבעה בנחל. הוריה של מיכל: "היו אמורים להשגיח עליה"

טרגדיה קשה ביום שישי האחרון בנחל האסי שסמוך לקיבוץ ניר דוד: מיכל אדרי ז"ל, נערה כבת 18, תושבת חדרה, איבדה את הכרתה כתוצאה מהתקף אפילפסיה וטבעה בצהריים בנחל. חובשים ופרמדיקים של מד"א ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אך בסופן נקבע מותה.

לנחל האסי (עמק בית שאן) הגיעה ביום שישי קבוצה של בני נוער בעלי מוגבלויות במסגרת עמותת "בית הגלגלים". בשלב מסוים אחת הנערות, צעירה בת 17, טבעה בנחל. הצעירה נמשתה מהמים והצוות הרפואי שהגיע למקום ביצע בה פעולות החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום ופתחו בחקירה במסגרתה גבו עדויות ומנהל העמותה בן 34 עוכב לחקירה.

פראמדיק מד"א דניס פולקוב סיפר: "כשהגענו לקיבוץ הובילו אותנו לגדות הנחל אליו משו את הנערה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל מצבה היה קריטי ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

היום פורסם שמה של הנערה ברשתות החברתיות וכן פורסמה מודעת אבל: שמה, מיכל אדרי ז"ל. הלווייתה נערכה אחר הצהריים בבית העלמין החדש בחדרה.

הוריה של מיכל טענו הערב (ראשון) בראיון לחדשות 13: "הם היו אמורים להשגיח עליה. הילדה קיבלה פרכוס. אפילו לא הודיעו לנו את המינימום. להודיע להורה. גם כשהיתה הולכת לבד, הייתי אומרת לה תתקשרי אליי כשאת מגיעה, תעדכני אותי. כל הזמן היינו עם יד על הדופק".

מיכל היתה תלמידה מצטיינת בבית הספר הרב תחומי בחדרה. היא סבלה מאפליפסיה. הותירה אחריה הורים ואח בכור.

מעמותת בית הגלגלים נמסר בתגובה לכתבה בחדשות 13: "אנו כואבים והמומים ומשתתפים בצער המשפחה של מיכל ז"ל, חניכה אהובה ומיוחדת שלנו. האירוע נמצא בחקירת משטרה ולכן לא נוכל להתייחס להשתלשלותו".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

העונש למנהל מסעדה בקיסריה שגנב ממנה מאות אלפי שקלים והוביל לסגירתה

הגניבה הגדולה הובילה לסגירת המסעדה | הנאשם נשלח לשירות מבחן לצורך קבלת תסקיר לפני גזירת עונשו. מתסקיר הראשון עלה כי למחייתו הוא עובד כסדרן מוניות, חב חובות כבדים לגורמים עבריינים בשוק האפור על רקע התמכרותו להימורים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן