Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושבי ‘עין הים’ בחדרה חזרו לסבול מריחות קשים של המטמנות ומפעלי עמק חפר – ומתכננים צעד קיצוני

אחרי תקופה שבה סבלו בשקט מ"טפטופי ריח", תושבים בעין הים טוענים כי המטרד והבעיות הנלוות אליו - חזר להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום. כעת הם מנסים לגבש תמיכה למהלך חריג מול העירייה

תושבי שכונת עין הים במערב חדרה, החלו לפעול שוב נגד מטרד הריחות החריפים בשכונה. בשבוע האחרון הם מתארים התחזקות של הריחות – בין אם לטענתם מהמטמנות בסמוך לשכונה ובין אם ממפעלים שונים באזור התעשייה עמק חפר.

על פי התלונות בימים האחרונים, מפעל לייצור אוכל לבעלי חיים ומפעל נוסף בעמק חפר, אשר טוופלו על ידי המועצה האזורית בעבר, חזרו להפיץ את “הריח הבלתי נסבל”, לדברי התושבים.

בנוסף, בשעות הלילה הם חווים ריחות של חומרים שונים – ככל הנראה מהמטמנות, שגם הם בעבר עלו לכותרות והיו תחת עין הסערה.

ביממה האחרונה (מוצ”ש), החלו התושבים לגלגל רעיון לפיו הם יצאו למאבק נוסף מול כלל הגורמים, לאחר שהתלונות לעיריית חדרה, איגוד ערים, המשרד להגנת הסביבה וגורמים נוספים, לא נושאים פירות לטווח הארוך.

צילומי ארכיון: איגוד ערים ודוברות המשטרה

כעת הם מנסים לצאת למהלך שכונתי במהלכו ייתכן וירצו להחריף את הצעדים מול תשלומי עירייה – אך הדבר כאמור רק בתחילתו וטרם קרם עור וגידים.

במכתב ראשוני שהופץ לתושבים נכתב כי “אנו תושבי עין הים, חיים מזה יותר מעשור לצד ריחות בלתי נסבלים ומזיקים לבריאות אשר נודפים מהמטמנות ומערבובי חומרים תת קרקעיים.  אנחנו דורשים הפסקת האישור להפעלת המטמנות לאלתר, וזאת לאחר יותר מעשור שאנחנו חווים ריחות קשים מדי לילה, ריחות הגורמים שיעולים קשים , גרודים בעיניים , כאב ראש ונזקים לא ידועים לטווח הארוך לנו ולילדינו….אנו סובלים מהבעיה יותר מעשור וכל נסיונות העיריה לפקח יותר העלו חרס
ולא נאפשר זאת יותר”.

כאמור, במכתב מפורט צעד קיצוני יחסית, אשר בכוונת התושבים להוציא לפועל באם תושג הסכמת כלל תושבי השכונה – זאת במטרה להפעיל לחץ על גורמי האכיפה ועיריית חדרה בראשם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן