אחרי 23 שנות עשייה פוליטית: חברת מועצת עיריית חדרה חדוה יחזקאלי – פורשת 

חדוה יחזקאלי החלה לכהן כחברת מועצה בשנת 1998. "קצרה היריעה מלתאר ולסכם מעל לשני עשורים של פעילותה הציבורית של חדוה ועשייתה הברוכה שלא דבק בה רבב, למען חדרה ותושביה בכל תחום"

הנהלת עיריית חדרה ברכה השבוע את המשנה לראש העיר חדוה יחזקאלי על עשרות שנים של עשייה ושליחות ציבורית ענפה באירוע פרידה חגיגי – בשל החלטה לפרוש מהחיים הפוליטיים.

חדוה יחזקאלי החלה לכהן כחברת מועצה בשנת 1998. "קצרה היריעה מלתאר ולסכם מעל לשני עשורים של פעילותה הציבורית של חדוה ועשייתה הברוכה שלא דבק בה רבב, למען חדרה ותושביה בכל תחום", אמרו עליה בעירייה.

בין הישגיה של חדוה, שאף זכתה לקבל את אות איכות השלטון, בולטת במיוחד פעילותה החשובה למען איכות הסביבה לאורך השנים, באויר, בים וביבשה, מהפעילות למיגור מפגע המפחמות שפגע באיכות חייהם של תושבי העיר, דרך המאבק להקמת הארובה הרביעית בתחנת הכוח, שכיום פולטת פלומה לבנה, עד לפעילותה להכרזה על פארק השרון כגן לאומי ועוד.

יחזקאלי אף הייתה שנים ארוכות באופוזיציה – בתקופתו של חיים אביטן למשל בעשור הקודם, וכן התמודדה לפחות פעמיים על תפקיד ראש העירייה – ולא צלחה במשימה. בשתי הקדנציות האחרונות פעלה לצד ראש העיר הנוכחי גנדלמן, איתו שיתפה פעולה בעבר גם מספסלי האופוזיציה.

ראש העיר צביקה גנדלמן בירך את חדוה לרגל פרישתה ממועצת העיר ואמר: "כל תושבי חדרה הרוויחו מאהבתך העצומה לעיר ושנים רבות בהן הענקת את כל כולך והשקעת בעבודה מאומצת למען העשייה הציבורית. במהלך השנים היית עבורנו עמוד תווך והבאת אל התפקיד עוצמות מיוחדות, ידע מקצועי נרחב והרבה נשמה. לרגל פרישתך לגמלאות אחרי שנים של השקעה, אני מאחל לך הנאה מהפרק החדש בחייך, נחת ושנים ארוכות של בילוי וביצוע של כל שאיפותייך."

יחזקאלי סיכמה את האירוע המרגש ואמרה: "תודה על הזכות שנפלה בחלקי לשרת נאמנה את תושבי העיר ולהיות שותפה לבנייתה במהלך 23 השנים. אני מודה לכם על הפרגון, העידוד והיחס החם שזכיתי להם לאורך כל הדרך". והוסיפה כי "אין אקורד סיום כי כמו שאני מרגישה ומכירה את עצמי, טרם נאמרה על ידי המילה האחרונה."

רוכב אופנוע נפצע בכניסה לחריש

תאונת דרכים לפני הצהריים בכניסה לחריש (1.3). בשעה 11:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על רוכב אופנוע שנפצע במהלך הרכיבה בכביש 611 בצומת חריש. חובשים ופראמדיקים של

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן