Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושב אור עקיבא מתריע: “סכנה ממשית מנהיגה פרועה של רכבים בשד’ דוד המלך”

ישראל אמירמוב, המתגורר בשכונת אורות מתאר כיצד "הלך במעבר חציה בכדי לאסוף דואר, ולפתע מכונית התקרבה במהירות, מעל המהירות המותרת, וכמעט פגעה בי. תופעה שאני צופה בה רבות". מנהל אגף תחבורה בעירייה: "בהעדר תקציב, לא ניתן בשלב זה לקדם סלילת פסי האטה"

ישראל אמירמוב, תושב אור עקיבא המתגורר בשכונת אורות בעיר, התריע בחודשים האחרונים בפני עיריית אור עקיבא, על סכנה בשד’ דוד המלך בשכונה, בעקבות נהיגה פרועה של רכבים. במכתב שהפנה לעירייה, הוא מתאר כיצד נהגי רכבים נוסעים במהירויות גבוהות ובעקבות מחסור באכיפה ובפסי האטה ברחוב, כמעט ופוגעים בהולכי רגל. 

“זו סכנה שצפויה לקרות בעתיד הקרוב”, כתב אמירמוב, תושב העיר ב-22 השנים האחרונות. “חובתי כתושב לדווח על הסכנה הממשית. לא פעם ולא פעמים חציתי את מעבר החציה שנמצא בכביש הראשי של שדרות דוד המלך והחסרתי כמה פעימות.

“ירדתי למעבר החציה בכדי לאסוף דואר, לפתע מכונית התקרבה במהירות, מעל המהירות המותרת, וכמעט פגעה בי. תופעה שאני צופה בה רבות כשתושבי העיר עוברים במעברי חצייה אלו, משני הנתיבים, וכמעט אף מכונית לא ‘מוכנה’ לתת זכות קדימה להולכי הרגל, אדרבה. לא מוכנים להאט את מהירות נסיעתם.

“אציין שלרוב בכבישים אלו מהירות נסיעתם של כלי הרכב/תחבורת או כל סוג רכב ממונע, הוא מעל המהירות המותרת. דבר זה נובע מסיבה אחת – אין פסי האטה מאז שהכביש חודש. בואו נפעל בכדי למנוע חלילה סכנת חיי אדם, אני סך הכל אזרח שאור עקיבא חשובה לו ולכן, מאוד נרגש לראות את הפיתוח לאור השנים האחרונות. אני מאמין שיש לעיר פוטנציאל רב”.

מנהל אגף תחבורה בעיריית אור עקיבא איציק פתיתו, מציין היום כי רחוב דוד המלך, כמו מקטעים נוספים בעיר, מוכרים לו היטב, וכן הסכנות הטמונות בהם. לדבריו, ישנן תכניות לשיפור הבטיחות והוספת פסי האטה ברחוב, אולם בעירייה טוענים כי אין לכך תקציב בשלב זה.

“התלונה ידועה ומוכרת”, ציין פתיתו. “הנושא של אי ציות לחוק של נהגים ואי מתן זכות קדימה, היא בעיה אכיפתית. היו מספר פעולות נקודתיות של משטרת התנועה, בייחוד לעניין זה, אך הדבר לא ימנע את התופעה.

“בעניין הכביש, בטרם חודש הכביש היו בו פסי האטה. לאחר חידוש הכביש, פניתי למהנדס העיר מספר פעמים, עם תכנית מסודרת היכן להציב את פסי האטה על פי תצלום אוויר כפי שנראה הרחוב קודם לכן, ולדברי, בהעדר תקציב, לא ניתן בשלב זה לקדם את התכנית”.

פתיתו התייחס גם לציר התנועה, בין מחלף אור עקיבא לרחוב ביאליק/רוטשילד, ובמקטע שברחוב שידלובסקי, בסמוך למתחם נוף ים סנטר: “יש שם סכנה מאוד גדולה כי נהגי רכבים באים במהירות. פסי האטה ומעברי חצייה מוגבהים מתוכננים להיסלל במקום, והמשטרה רק צריכה לאשר את התכניות”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד לצאת מהבית: אחד מכל שני הולכי רגל הרוגים – הולך רגל ותיק; כמה בחדרה, אור עקיבא ופרדס חנה?

ב-20 במרץ 2024, בשעות הצהריים, נהרגה הולכת רגל בשנות ה-70 לחייה בתאונת דרכים באזור התעשיה ברחובות. הולכת הרגל הוותיקה נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב ומתה זמן קצר לאחר מכן בבית החולים קפלן.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן