בחדרה החלה הקמת התחנה חדשה לבריאות המשפחה בגבעת אולגה

העירייה משפצת מבנה שישמש כתחנה לבריאות המשפחה. עם סיום העבודות תועבר התחנה מהמתנ"ס אל מיקומה החדש והמרווח

עיריית חדרה החלה לאחרונה בשיפוץ ושדרוג המבנה הישן ששימש לפני מספר עשורים כטיפת חלב בשכונת גבעת אולגה.

בשיפוץ המבנה, הממוקם ברחוב מבצע עזרא 1 (צמוד למינהלת), יושקעו כמיליון שקלים כדי להתאימו לפרוגרמה של משרד הבריאות, המייעד את המבנה כתחנה גדולה המותאמת לגודל אוכלוסיית מקבלי השירות, עם שימת דגש לאכלוס המתפתח של השכונה.

מיקום התחנה במקום מרכזי בשכונה, עם תחנת אוטובוס צמודה, כך שיוכל לשרת את כל אוכלוסיית השכונה ויתר השכונות במערב העיר.

מדובר במבנה ישן, משנות ה-50, אשר בעבר שימש את תחנת טיפת חלב בשכונה. עם השנים נמצא המבנה כלא מתאים, ושירותי טיפת חלב עברו אל המתנ"ס באופן זמני כדי להמשיך לתת שירות לתושבים.

פנים המבנה ייבנה מחדש ויהיה נגיש באופן מלא, כולל תקרה אקוסטית למוגבלי שמיעה. בטיפת חלב החדשה יושם דגש על סביבה מזמינה מרווחת ונעימה לכל הגילים. התחנה תכלול חמישה חדרי טיפולים מאובזרים, מתחם המתנה מרווח ומותאם לילדים והורים עם מסך טלוויזיה גדול, קולרים ועוד, ובנוסף מתחם המתנה חיצוני עם חצר גדולה, דשא סינטטי, גינון, ספסלי ישיבה, פגודות לצל וחנייה לעגלות.

נציגי העירייה ומשרד הבריאות תרו אחר מבנים הולמים לפתיחת תחנה חדשה, ולבסוף אותר המבנה הישן במבצע עזרא כאפשרות הולמת לשירותי תחנה לבריאות המשפחה.

שיפוץ המבנה לבריאות המשפחה בגבעת אולגה. צילום: דוברות העירייה

שיפוץ המבנה מבוצע, כאמור, על-פי הפרוגרמה של משרד הבריאות למבני תחנות לבריאות המשפחה. במשרד הבריאות הדגישו כי בתחנה החדשה ניתן יהיה להמשיך במתן שירות בסביבה בריאה מיטבית וראויה, והודו לעיריית חדרה: "תודה על מציאת הפתרון למציאת נכס חלופי לתחנה לבריאות המשפחה הפועלת במבנה המתנ"ס אשר נמצא שאינו ראוי למתן שירות לאוכלוסייה המקומית. מובטחת סביבה בריאה ומונגשת באופן מרבי למתן השירותים עליהם אנו מופקדים".

את הפרויקט מרכז מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, והוא מבוצע על-ידי אגף אירועים של העירייה בניהולו של מנהל האגף אהוד ואנה. הצפי לסיום בעוד שלושה חודשים, ובתום העבודות תועבר התחנה מהמתנ"ס למבנה החדש. בעירייה עושים כל מאמץ על מנת שבחדרים שיתפנו במתנ"ס תיפתח תחנת מד"א שתחלוש על אזור מערב העיר.

במקביל, ועל-פי מדיניות ראש העיר, יועברו שתי טיפות חלב בעיר – מהרחובות ששת הימים וביאליק – לקומפלקס החדש לגיל הרך, שם תיפתח תחנה לבריאות המשפחה בנבנית ברמה גבוהה ומושקעת.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן