Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סניף הביטוח הלאומי בחדרה חונך מבנה חדש לוועדות הרפואיות

פתיחת המבנה החדש עבור הועדות הוא כחלק משינוי התפיסה והמדיניות של הביטוח הלאומי וזאת לאחר שנעשה ניסוי להוצאת הועדות הרפואיות מהמוסד לגוף חיצוני, ונמצא כי התוצאות ושביעות הרצון של המבוטחים היו פחות טובות מאלו שהתקיימו בסניפים ברחבי הארץ

סניף ביטוח לאומי חדרה חנך היום (יום חמישי, 8.9), במעמד שר הרווחה והביטחון החברתי, ח”כ מאיר כהן; מנכ”ל הביטוח הלאומי, מר מאיר שפיגלר; וממלא מקום ראש העיר חדרה, מר ניר בן חיים מבנה חדש 800 מ״ר בו יתקיימו הוועדות הרפואיות של הסניף ומיועדים לשרת את תושבי חדרה ועוד 85 יישובים בגזרתה וביניהם: אור עקיבא, קיסריה, קיבוץ החותרים, חריש, גן שמואל, אום אל פחם, באקה אל גרביה, אליכין, גבעת ניל”י ועוד.

המבנה ממוקם במרכז העיר (רח’ אחד העם 11, בניין קורן 2), מול סניף הביטוח הלאומי בחדרה, וסמוך לחנייה ציבורית רחבה לטובת הציבור. לפי נתוני הביטוח הלאומי, במקום יינתן מענה וסיוע לכ-500 אלף אזרחים, כשבממוצע יתקיימו כ- 750 ועדות מידי חודש! בעבר הוועדות הרפואיות התקיימו בתוך הסניף המוכר אך הוחלט להוציאם למרחב נפרד, מעוצב, חדיש ומרווח.

// צילום: דוברות הביטוח הלאומי 

פתיחת המבנה החדש עבור הועדות הוא כחלק משינוי התפיסה והמדיניות של הביטוח הלאומי וזאת לאחר שנעשה ניסוי להוצאת הועדות הרפואיות מהמוסד לגוף חיצוני, ונמצא כי התוצאות ושביעות הרצון של המבוטחים היו פחות טובות מאלו שהתקיימו בסניפים ברחבי הארץ. לאחרונה, נפתח מרכז מומחים ייחודי בצפון שירכז את כל הועדות והרופאים המומחים במקום אחד ובהמשך צפויים להיפתח מרכזים נוספים. עד לפריסת המרכזים, סניף חדרה יעניק שירות במבנה הייעודי והחדש לתושבי המקום.

שירות זה מתווסף למרכז יד מכוונת הנמצא קרוב לסניף חדרה (רח’ אחד העם 9, בניין קורן 2, קומה 4) בו ניתן סיוע והכנה לוועדה הרפואית על ידי עובדים ורופאים חיצוניים שאינם בוועדות שתפקידם לבנות תיק רפואי לועדה ולעזור לאזרחים ללא עלות כלל.

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן: ״כחלק מהתפיסה שלנו והמדיניות של הביטוח הלאומי, אנחנו בשנה האחרונה הופכים את מרחבי השירות בביטוח הלאומי למקומות הכי מזמינים ונגישים שמעניקים את השירות הטוב ביותר לאזרח, המרחבים החדשים של הוועדות הרפואיות יספקו שירות מהיר ויעיל כך שכל המומחים יימצאו באותו מקום ויעניקו את השירות לאזרחים.

בשנתיים האחרונות בזמן משבר הקורונה אנשי הביטוח הלאומי העניקו לאזרחי המדינה את הביטחון החברתי לו היו זקוקים בתקופה המאתגרת הזאת, ועל זה מגיע להם תודה גדולה, אני רוצה להודות גם למנכ״ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר על העבודה הנהדרת שהוא עושה״

מנכ”ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר: ״ועדה רפואית גורמת לאמוציות בקרב אזרחים זה ידוע. הכאב, הפגיעות, הקושי והצורך בעזרה מתנקז לועדה אחת ועל כן אנחנו עוברים שינוי מהותי בתפיסת השירות ומנסים לרכך את חווית הועדה הרפואית ככל האפשר וחנוכת המבנה הזה מעידה על כך. תושבי חדרה והסביבה ייהנו ממבנה חדיש, שירותי, נעים ומקבל ועובדי סניף חדרה ימשיכו לעשות את המיטב עבורם״.

מנהל סניף חדרה, ירון שפרן: “אחרי 3.5 שנים בסניף חדרה, סוף סוף גזרנו את הסרט לפרויקט שקידמנו בתקופה הזו – הועדות הרפואיות במבנה חדש, שירותי, וראוי. עובדי סניף חדרה מחכים לקבל את תושבי העיר והסביבה במבנה החדש ואין לי ספק שהשינוי יורגש לכל הבאים בשערינו״.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן