Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

“מזעזע”, “חייבים לפעול”, “להביא הפורעים לדין”: תגובות זועמות בעקבות האלימות כלפי חניכי בני עקיבא באור עקיבא

בעקבות האירוע החמור בערב שבת בסניף של תנועת הנוער ברחוב מנחם ציוני בעיר, קוראים תושבים ואנשי ציבור למצות את הדין במהרה עם התוקפים: "האלימות מרימה לאחרונה את ראשה בעיר"

פרשת האלימות הבריונית בסניף בני עקיבא באור עקיבא, בערב שבת האחרון: בעקבות פרסום המקרה במגדלור ניוז קוראים תושבי העיר לפתוח בחקירה משטרתית ולמצות את הדין עם בני הנוער שתקפו לכאורה. 

“זה מזעזע”, כתבו תושבים ברשתות החברתיות לאחר אירוע. “מה קורה עם המקרים המזעזעים שיש בעיר איפה המגבלות והאכיפה, נרדמו במשמרת?”. “לתפוס אותם ולתת עונש מרתיע”. “האלימות מרימה ראש ביישוב לאחרונה, גרוע”.

עוד כתבו תושבים כי יש לחקור את המקרה במהרה ולמצות את הדין עם התוקפים. “רפואה שלמה לנפגעים. הטיפול בזה צריך להיות מהיר, מחמיר, אסרטיבי וללא פשרות. מקווה שתוגש תלונה במשטרה כדי שיוכלו לטפל בנושא בהקדם האפשרי”, כתב תושב העיר.

קראו גם: 
ערב שבת באור עקיבא: חניכי “בני עקיבא” סיימו פעולה – והותקפו בפראיות; אחד החניכים פונה לבית חולים
הדקירה בשישי באור עקיבא: המשטרה עצרה אב ובנו בחשד שהשתתפו במעשה
לצד פתיחת חוגי הספורט והתחדשות במגרשים באור עקיבא: ונדליזם ועקירת שערים

עוד צוין כי ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב עודכן בפרטי המקרה, ושוחח אמש (מוצ”ש) עם גורמים רלבנטיים על מנת שתחל בדיקת וחקירת האירוע.

גורם בעיריית אור עקיבא ציין: “שמעתי והזדעזעתי. מקרה קשה של אלימות שחייב לעקור מהשורש. ההורים חייבים להגיש תלונה ומהר. צריך להביא את הפורעים לדין ולהרתיע. שוחחתי עם שלומי שגב, אין לי ספק שהוא יפעל בכל האמצעים בכדי לתחקר את המקרה ולהפיק לקחים. המשטרה חייבת לחקור גם ללא תלונה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הבנת הפרעות אכילה: ניווט דרך אתגר בריאותי מורכב

הפרעות אכילה הן מצבים חמורים המאופיינים בהפרעות בהתנהגויות אכילה ובמחשבות ורגשות קשורים. הם אינם עוסקים רק באוכל, במשקל או במראה החיצוני, אלא בבעיות בריאות נפשיות מורכבות שעלולות להיות להן השלכות חמורות אם לא מטפלים בהן

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן