העונה ה-5 של שבתרבות החלה בחדרה: "נתניהו רימה את גנץ ורימה את הציבור"

הדובר מהכותרת הוא ח"כ איתן גינזבורג. גינזבורג אף אמר שיש רוב להסתת שדה התעופה של הרצליה לחיפה - ולא לחדרה. יו"ר ועדת הכספים קושניר: "ביטחון אזרחי המדינה לנגד עינינו. תקציב הביטחון מתאים לאתגרים שלפנינו"

העונה החמישית של שבת תרבות חדרה יצאה השבוע לדרך, הפעם בסינמה סיטי בעיר ועם המנחה הקבוע – איש התקשורת אטילה שומפלבי. בין המתארחים הפעם – יו"ר ועדת הכספים אלכס קושניר, יו"ר הוועדה לבטחון הפנים ח"כ מירב בן ארי, יו"ר סיעת כחול לבן בכנסת, ח"כ איתן גינזבורג ויו"ר הפועל חדרה בכדורגל אורן גולן.

"יש רוב במערכת הביטחון להעביר את שדה התעופה לחיפה", אמר ח"כ גינזבורג, בהתייחס גם לשדה התעופה שרוצים להקים בחדרה.

בנוסף התייחס לענייני המדינה: "יש לנו ניסיון רע מאוד עם נתניהו. הוא רימה את גנץ ורימה את הציבור. אנחנו מושקעים בהמשך קיומה של הממשלה. הממשלה טובה ושהב"ט מושקע כולו בביטחון. גנץ ובנט עובדים יחד טוב". עם זאת, גינזבורג אמר כי "אני לא בעד שגנץ יתפטר מהכנסת".

ח"כ מירב בן ארי, יו"ר הוועדה לבטחון הפנים, אמרה על שר בט"פ הקודם, אמיר אוחנה שזכה לביקורת רבה על תפקודו כשר: "אני מעריכה אותו מאוד. הוא חיזק מאוד את השוטרים וגיבה אותם. אני שומעת מהשוטרים שמגבים אותו ואת מה שעשה".

פתיחת עונה 5 של שבת תרבות בחדרה. צילום: מהעמוד של אטילה שומפלבי

ח"כ בן ארי הוסיפה: "החבר'ה שתקפו את הלל יפה לא היו צריכים להתאמץ יותר מדי. ביקרתי השבוע ברשות הסייבר, וישראל מפגרת מאוד מאחור. יש תשתיות שמאובטחות בצורה מאוד חזקה, אבל בתי חולים, אוניברסיטאות ועוד – לא מספיק מוגנים. יש חברות פרטיות שיותר מוגנות ממתקנים ממשלתיים חשובים"

בנושא שירות בתי הסוהר ציינה: "צריך לתת לנציבת שב"ס להשלים התהליך בתוך השב"ס. לדעתי, היא לא צריכה ללכת הביתה למרות מה שקרה עם בריחת האסירים".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ קושניר התייחס לחריקות בקואליציה: "אנחנו סומכים על בני גנץ. אני לא רואה מצב שהוא הולך עם נתניהו. יש לו ניסיון רע איתו". על החלטה לתקוף באירן אמר: "כן, למה לא? למה שלא נחליט? ביטחון אזרחי המדינה לנגד עינינו. תקציב הביטחון מתאים לאתגרים שלפנינו.

בנוסף דיבר על המעונות ואמר כי "רפורמת המעונות על השולחן, והיא תהיה. בטוח תהיה. זה אומנם נדחה, אבל אנחנו נשלימה. החרדים חייבים לעשות שירות אזרחי ואחר כך להצטרף לשוק העבודה".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

השופטת לשעבר מחוף הכרמל מחזיקה תעודת שופט בפועל בניגוד לנוהל; מה אמרו בבתי המשפט?

על פי הנוהל, על שופט שסיים את תפקידו, כמו כל עובד מדינה אחר, להחזיר את תעודת העבודה שלו (כרטיס עבודה) עם סיום כהונתו או עבודתו | השופטת בדימוס אתי כרייף: "זה ליופי, זה לא לשימוש ולא לשום דבר. זה חלק מהכיסוי של הטלפון"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן