Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הצבי חוזר להופעות – ומגשים את עצמו מחדש

צבי (סבי) ניסן היה לפני הקורונה מופיע במהלך כל השבוע, אבל הנגיף שסגר את עולם האירועים והתרבות, הביא אותו לחישוב מסלול מחדש. עכשיו הוא מספר על התהליך שעבר, הקהל המפרגן והערכים שספג בבית באור עקיבא

הזמר צבי (סבי) ניסן ממציא את עצמו מחדש. תקופת הקורונה שסגרה את עולם האירועים וההופעות באופן טוטאלי, הכניסה את ניסן, תושב אור עקיבא, להרהורים מחודשים על התהליכים שהוא עובר בדרך בעולם המוסיקה הים תיכוני. 

הוא בן 29, זמר הופעות, כזה שהקול שלו הקסים רבים עד היום. הוא עוסק גם בתחום הלוגיסטיקה, אוהב סדר ועבודה קשה, הקפיד לשמור על שגרת חיים רגילה במטרה להשיג את כל מה שהוא מאחל לעצמו: ” לצד האהבה למוזיקה ולקהל, אני גם לא שוכח ליצור לעצמי שגרת חיים מסודרת בתור שכיר. בין ההקלטות באולפן לצילומי הקליפ החדש, אני עובד כשכיר ומנהל מחסן. את הסדר והארגון שאני מיישם בעבודה אני גם לוקח אל תוך החיים האישיים שלי. לא משנה כמה הופעות יש לי ובאיז ושעה אני חוזר הבייתה בלילה- אני קם בבוקר, שותה את הקפה ויוצא לעוד יום של יצירה. בין אם זה בעבודה או באולפן הקלטות”.

“אני חוזר לקהל בגדול כל יום מחדש”, הוא מספר. “אני מוציא קאברים מדי פעם אך לרוב אני נמצא באולפני הפקה ועובד על שירים מקוריים שיהיו חלק מאלבום עם שירים טובים שיחזיקו זמן”.

ניסן. צילומים: פרטי 

הוא נולד בשם סבי ניסנוב והתחיל לשיר בגיל 13. “זה התחיל אחרי שנה של שיעורים אצל הרב שלי לשעבר, ממש בעלייה לתורה. לפני זה ניגנתי בדרבוקה ופסנתר מגיל 5”.

בגיל 15, התחיל להופיע מול חברים וקיבל תגובות אוהדות שגרמו לו לאזור אומץ ולקחת את האהבה למוזיקה צעד אחד נוסף קדימה. הוא אומר: “אני כותב ומלחין כבר המון שנים. מגיל 17-18 כשהתחלתי להופיע באופן יותר מקצועי ונחשפתי יותר לעולם הזה. אני פשוט זוכר שהלחנים היו עולים לי לראש. אחר כך גם באו המילים שהתאימו את עצמן ללחן ונוצר שיר”.

עם הזמן, ניסה להביא לידי ביטוי את האהבה שלו למוסיקה, ליצור משהו משלו, כשברקע הוא מקבל השראה וחיבורים חדשים מאמנים מוכרים. “לא הייתי ממש מעריץ של מישהו”, הוא מסביר, “תמיד בחרתי מוסיקה טובה להאזנה. ניגנתי ובמקביל ההורים שלי זיהו את החיבורים שלי לשורשים המוסיקליים שלנו. משם זה התגלגל גם לשירה”.

עמיר בניון, שרית חדד ושלומי שבת היו חלק ניכר מהאומנים שהתנגנו ברמקולים ובאוזניות שלו. מי שדווקא השפיע עליו יותר בעשור האחרון הוא עומר אדם.

“זיהיתי בו משהו שמזכיר את הקול שלי או ששלי מזכיר את שלו”, הוא מחייך, “שמחתי כל כך על האומץ או היוזמה לצאת אל העולם ולהיחשף עם צבע קול שהוא די כבד ומסתלסל או שפשוט גולש. עדיין, צליל לא רגיל למה שהיה כאן עד היום ושמעו מאזיני המוזיקה בישראל”.

עומר אדם כמו אמנים נוספים שהחלו מאפס והתקדמו מעלה, דרבנו את ניסן ונתנו לו הרבה מוטיבציה. “זה נותן כח. כבר הייתי על כל במה אפשרית כזו או אחרת אחרי שזיהו שגם אני יודע לעשות את זה יפה ומעניין, בין אם זה כמוהו או כמו שרק אני יודע בסגנוני. במות קטנות לרוב אך גם במות גדולות וגדולות מאוד, מלונות, טקסים ומופעי תרבות של כמה ערים דומיננטיות בארץ”.

 

 “גדלתי על הערכים של סבא ז”ל

הוא מתחבר לסגנונות שונים, מאזין גם לים תיכוני ושירים המכונים בז’רגון “דיכאון”, לצד רוק קל, פופ וראפ מחו”ל. את שם הבמה שינה גם לא מזמן, מסבי הפך לצבי. שינויים שהתפתחו עם הזמן, שמובילים את צבי למקום האמיתי יותר שלו.

“גדלתי על הערכים של סבא ז”ל שנקראתי על שמו הלועזי, יש לומר, למרות שהוא יהודי, ישר ותמים. חשבתי שאין מצב לשינויים. אם זה השם שלי, כך הוא יישאר. שאלתי השנה רב האם צבי זה באמת שמי העברי והוא השיב בחיוב. נחשפתי מחדש לעצמי ואיך השם הזה הדהד בי וגדל איתי גם בלי שיקראו לי ככה”.

שאלנו את סבי על העתיד הקרוב, על הדרך שבה הוא מדמיין את הקריירה שלו בשנים הקרובות: “בזכות התקופה האחרונה והזמן שיצא לי לחשוב על החיים שלי ועל המוזיקה שאני יוצר, הגעתי למצב שאני מפסיק לדמיין, אלא פשוט קם ועושה. יוצר. בשנה האחרונה גיליתי על עצמי שאני הרבה יותר מציאותי, עובד ועושה את מה שאני אוהב. משתף יותר את החברים במוזיקה שלי, הקהל זוכה להכיר אותי יותר מפעם והכול מאותו הרגע שקיבלתי את ההחלטה הזו, שום דבר לא יעצור אותי”.

סבי מביט רחוק, מאמין שיצליח. “החלום שלי משתנה מדי פעם בגלל תאום ציפיות שלא תמיד מושלם, כמו אצל כל מוזיקאי ששואף לצאת אל העולם ולא תמיד זה מתגשם בגדול”, הוא מסביר, “אבל אם אני נשען לרגע על חלום הנעורים שלי, זה להיות זה שיכירו אותו בזכות עצמו, יהנו וילמדו מכל מה שיש לו לתת. בין אם זה בשירה, בניגון, בהפקה או בכל דבר אחר שאגע בו, ולעשות משהו למען הזולת”.

בימים אלה, צבי יצא במסע הופעות חדש ומבטיח שזה יהיה מסע משותף לו ולקהל: “המוסיקה היא חלק ממני, היצירה תמשיך ללוות אותי. הדרך היא זו שמעניינת”.

לערוץ היוטיוב – הקליקו כאן. // לאתר/כרטיס תדמית, הקליקו כאן. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

השופטת לשעבר מחוף הכרמל מחזיקה תעודת שופט בפועל בניגוד לנוהל; מה אמרו בבתי המשפט?

על פי הנוהל, על שופט שסיים את תפקידו, כמו כל עובד מדינה אחר, להחזיר את תעודת העבודה שלו (כרטיס עבודה) עם סיום כהונתו או עבודתו | השופטת בדימוס אתי כרייף: “זה ליופי, זה לא לשימוש ולא לשום דבר. זה חלק מהכיסוי של הטלפון”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן