Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

24 שעות למתקפת הסייבר: האם ב’הלל יפה’ בחדרה מצליחים לעמוד בעומס? [וידאו]

במהלך היממה שאחרי ההתקפה נודע כי צוותי מומחי הסייבר ממשיכים לעבוד על שיקום המערכות וחזרה מהירה לפעילות. מערך הסייבר הלאומי: "בעקבות מסקנות ראשוניות מהחקירה, הפיץ מערך הסייבר הלאומי התרעה רחבה למשק עם המזהים של התקיפה כצעד התגוננות"

היום השני למתקפת הסייבר על בית החולים ‘הלל יפה’ בחדרה: לצד מאמצי מומחי הסייבר והמחשוב לשקם את מערכות המחשוב ולחקור את האירוע, העשייה הרפואית נמשכת וצוותי בית החולים נותנים מענה נוכח האתגרים הקיימים.

במהלך היממה שאחרי ההתקפה נודע כי צוותי מומחי הסייבר ממשיכים לעבוד על שיקום המערכות וחזרה מהירה לפעילות. ככל הנראה מדובר על קבוצת האקרים חדשה יחסית, שתקפה גם בית חולים בארה”ב. החקירה עדיין בעיצומה, הפעילות הרפואית בבית החולים נמשכת, למעט פעילות שאינה דחופה.

מבית החולים נמסר היום (ה’) כי “ההסתגלות של הצוותים לעבודה במתכונת הנוכחית הייתה מיידית ומלאה ומעוררת השראה.
מתחילת האירוע היכולות הרפואיות לא נפגעו, המכשור הרפואי פעיל ומתפקד ולא נשקפה סכנה לחולים. ניתן מענה הולם לכל המאושפזים והבאים בשערי בית החולים”.

ממשרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי נמסר כי “אירוע הסייבר שהחל אתמול (ד’, 13/10/21) בשעות הבוקר במרכז הרפואי הלל יפה מצוי בטיפול משרד הבריאות, המרכז הרפואי הלל יפה ומערך הסייבר הלאומי.

משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי מבצעים חקירה לארוע סביב השעון עם מומחים נוספים במקום. כמו כן, במקום צוותים רבים וציוד לשם החזרת מערכות המחשוב של בית החולים לתפקוד מלא במהירות האפשרית. בעקבות מסקנות ראשוניות מהחקירה, הפיץ מערך הסייבר הלאומי התרעה רחבה למשק עם המזהים של התקיפה כצעד התגוננות.

“חטיבת המרכזים הרפואיים במשרד הבריאות מסייעת בהקמת מערכות המחשוב ובשחזור המידע של בית החולים.
בתי החולים וקופות החולים הונחו בהתאם להתפתחויות ומופצות הנחיות שוטפות להגברת הערנות וההערכות במידת הצורך”.

מנהל המרכז הרפואי, ד”ר מיקי דודקביץ: “אני מצדיע לכל הגורמים שהתגייסו בצורה עניינית ותוך שיתוף פעולה מלא. כל שכן עובדינו, שפועלים במקצועיות ומסירות בכל זמן ועת. להדגיש כי בית החולים עמד בכל הסטנדרטים הנדרשים מבחינת אבטחת מידע, ועבר את כל המבדקים שנערכו על ידי הגורמים השונים בהצלחה רבה ובכל ההיבטים”.

צילומים: דוברות הלל יפה
קראו גם >>
פקח מועצת בנימינה נדרס כי כתב דוח לבעל עסק – המועצה שבתה כאות מחאה

 

האירוע החל אתמול (רביעי) בבוקר. המרכז הרפואי הלל יפה עדכן על ארוע הסייבר מסוג כופרה ללא התראה מוקדמת, שפגע במערכות המחשוב של בית החולים. “בית החולים מתנהל כעת במערכות חלופיות לטיפול בחולים. הטיפול הרפואי בבית החולים מתקיים באופן שוטף למעט פעילות אלקטיבית לא דחופה”, נמסר בתחילת האירוע.

.

.

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מכתב לעיריית חדרה להנצחת טל אליהו ז”ל: זה המקום המוצע

יו”ר ‘המחנה המאמין’ וחבר מועצת העיר בועז ביטון פנה בשבוע שעבר אל ראש העיר ניר בן חיים בבקשה להנציח את זכרו של חבר מועצת העיר טל אליהו ז”ל  | “טל אשר נגע במשך שנים בשליחותו בהמוני אנשים ממש, הקריב את חייו למען הפעילות הציבורית ולא ויתר לעולם על שליחותו הציבורית גם אם זה בא על חשבון ממונו, זמנו, וחייו שנגדעו בשיא עשייתו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן