הכדורעף בחדרה עולה על מפת הספורט האירופאי: מכבי חדרה נרשמה למפעל אירופי בשנה הבאה

בתמיכת ראש העיר צביקה גנדלמן, קבוצת הנשים של מכבי חדרה בכדורעף עשתה היסטוריה ונרשמה למפעל אירופאי בעונה הבאה. היו"ר גדעון רוזנשטיין: "נבנה קבוצה חזקה, צפוי חורף חם בחדרה". ראש העיר גנדלמן: "תהיה חגיגה, מגיע לבנות לעשות היסטוריה. נמשיך להשקיע בספורט המקומי"

חדרה ממשיכה לשבור שיאים ברמה הספורטיבית, ולאחר הכדורגל, הג'ודו והשיט, מגיע תורו של ענף חדש: הכדורעף. השיא החדש: בעונה הקרובה תשלח העיר קבוצת כדורעף נשים לזירה האירופית. זו תהיה הפעם הראשונה שבה קבוצה תחרותית מחדרה משתתפת במפעל אירופאי.

לאחר העונה המצוינת שלה – מקום 2 בסיום הליגה הסדירה, חצי גמר גביע המדינה והדחה בחצי גמר הפלייאוף – חלמו במכבי חדרה לייצג את ישראל ואת העיר גם במפעל אירופאי. לצורך כך גייסה הקבוצה את ראש העיר צביקה גנדלמן, שביקר במשחקי ההכרעה אשתקד ומאוד התרשם מהקבוצה ומההישגים שלה. 

ראשי הקבוצה הציגו בפני גנדלמן את הצרכים  ולאחר מספר שיחות ובעזרת החברה הכלכלית של עיריית חדרה,  שנרתמה לסייע, התקבלה ההחלטה לרשום את המועדון באירופה.

לפיכך, לאחר שהוסדרו כל המכשולים הכלכליים והפרוצדורליים, מכבי חדרה תייצג את ישראל בגביע האתגר. משחקי המוקדמות ייפתחו בסוף ספטמבר, שלב הבתים בסוף אוקטובר. הגרלת המשחקים תיערך ב-26 ביוני.

מדובר בהישג גדול למכבי חדרה, שכן פרט לאלופה הפועל כפר סבא, שכבר יצרה לעצמה מסורת ושם גם באירופה, היא תהיה קבוצת הנשים היחידה שתשחק במפעל אירופאי.

מבחינת העיר חדרה, מדובר בנדבך ספורטיבי נוסף המייצב את העיר בצמרת הספורט בישראל. זה החל עם הפועל חדרה שמגיעה להישגים מצוינים בליגת העל בכדורגל כבר שלוש שנים ברציפות, נמשך עם שלושה ספורטאים מחדרה שישתתפו בקיץ הקרוב באולימפיאדת טוקיו (הג'ודאים ברוך שמאילוב וטוהר בוטבול והשייטת שי קקון) ומגיע כאמור גם לכדורעף. זאת מבלי להזכיר אירועי ספורט ארציים ובינלאומיים שנערכו בשנה האחרונה בעיר.

יו"ר מכבי חדרה, גדעון רוזנשטיין, התקשה השבוע להסתיר את החיוך: "מדובר בבשורה ענקית למועדון שלנו ולעיר כולה. זה כבוד גדול. נבנה קבוצה חזקה וראויה להשתתפות במפעל אירופאי. יש לנו אולם ברמה אירופאית לכל דבר ונשתדל להתאים את הרמה של הקבוצה לרמה שלו. זה המקום לומר תודה ענקית לראש העיר צביקה גנדלמן, שממשיך לשבור שיאים ולהוביל את הספורט בחדרה לגבהים חדשים. תודה רבה גם למשנה לראש העיר יניב דרי שתומך ועוזרו לנו, וגם לחברה הכלכלית שנרתמה למשימה. אנחנו מקווים לראות כמה שיותר אוהדים ביציע תומכים בנו גם בזירה המקומית וגם בזירה האירופית, מצפה לנו חורף חם בחדרה".

ראש העיר צביקה גנדלמן: "עבור חדרה לשלוח קבוצה לאחד המפעלים האירופיים בכל ספורט שהוא,  זהו הישג ענק. מגיע לבנות של מכבי חדרה להיות הראשונות שעושות את זה, כי ראינו אשתקד איזו רמה הן הציגו ואין לי ספק שהעונה הן גם יעשו את קפיצת המדרגה ברמה המקצועית בזכות ההופעה באירופה. עבור העיר שלנו זו תהיה חגיגה ואני משוכנע שהיכל האנרבוקס יהיה מלא באוהדים חדרתיים גאים,  שידחפו את הבנות להישגים. נמשיך להשקיע בספורט המקומי, לקדם את הקבוצות, לדאוג לדור הצעיר ולבנות עוד מתקנים ראויים על מנת שהספורט החדרתי ימצב את עצמו בצמרת הספורט הישראלי".

צריכים תרופה או תכשיר בסוף השבוע? אלה בתי המרקחת באזור חדרה שיעזרו לכם

תרופות קבועות, תרופה דחופה עבור מחלה פתאומית, כמו כאב ראש או הצטננות או תרופה למצב כרוני? לעיתים חוסר תכנון מביא למצב בו צריך לקנות תרופות בסופ"ש | הנה המקומות שפתוחים גם בשבת וכוללים בתי מרקחת פעילים בשישי-שבת

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן