Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אייל כגן ותושבים בפרדס חנה-כרכור נגד תוכנית ‘פארק הוואדי’: “עזבו את הואדי בשקט”

אחרי הפרסום אודות תוכנית "פארק הוואדי" המתוכנן בפרדס חנה, יוצאות קריאות שלא לצאת למהלך ולהותיר את הוואדי כמו שהוא. יו"ר האופוזיציה כגן: "להכריז על הוואדי במושבה כאתר לשימור". המועצה: "הוואדי, הוא חלק בלתי נפרד מזהות המושבה, הנוף וצביון הישוב"

חבר מועצת פרדס חנה-כרכור אייל כגן, פרסם בימים האחרונים הודעה חריפה נגד העמודים בראש המועצה, וזאת על רקע התכנון של פארק הוואדי החדש בפרדס חנה, עליו פרסמנו בשבוע שעבר. כגן, קורא להכריז על הוואדי במושבה כאתר לשימור בהתאם להוראות נספח השימור.

חבר האופוזיציה, שפרסם הודעה ברשת החברתית זכה לתגובות רבות. “תסתכלו טוב טוב על התמונה הזו”, כתב חבר המועצה מהאופוזיציה והוסיף: “ראשון מימין- יוסי ימיני, פרוייקטור של המועצה – לא גר ביישוב. שני מימין- אריה רפפורט, מהנדס המועצה,לא גר ביישוב. שלישית מימין – ראש המועצה, הגר פרי- יגור, שהחליטה שהיא הולכת לפתח את הואדי, ב-6 מיליון שח(!). רביעי מימין – ככל הנראה האדריכל שנבחר לתכנן את הואדי- גם הוא לא מהיישוב. חמישי מימין- מנכל המועצה החדש, שהגיע לפני שבוע- גם הוא לא מהיישוב. החבורה הזו, הולכת לתכנן לנו, התושבים והתושבות של היישוב, את הוואדי. וגם לבצע. תודה רבה. אל תגעו בואדי. הוא יפה כמו שהוא”.

כגן למעשה הלין על שני היבטים- האחד, התכנון של פארק הוואדי עצמו כשלטענתו, אין לגעת במתחם כלל. הדבר השני הוא אנשי המקצוע המועסקים במועצה – רוב מי שצולם בתמונת העבודות על פארק הואדי הינו תושב חוץ.

צילום: דוברות המועצה וארכיון. למצלומים בתמונה הראשונה אין קשר לידיעה

כגן קיבל תגובות רבות מתושבים שרובן תמכו בפרסומו. “חייבים להתנגד. ממש כמו בבלפור…להקים חזית מול המועצה ולא לוותר”, כתבה תושבת המושבה.

קראו גם >>
יוצאים לדרך: נבחר מתכנן לפארק הנחל -“הואדי” בפרדס חנה-כרכור

תושבת אחרת הוסיפה בכעס: “זה רק צילומי שיווק והכרזה על דברים שלא יקרו למזלנו. כלום לא נעשה, בושה הראשת מועצה הזו, מוזמנת לרחוב המושב – האם כך אמורה להיראות דרך ראשית בישוב? עזבו את הואדי הוא אכן מושלם”.

התושבת נופר כתבה: “לעולם החדש לא אכפת מהישן….הלב מתכווץ אבל כנראה שזוהי דרכו של עולם. רוב התושבים של פרדס חנה בחרו בהגר פרי יגור, שיאכלו את זה ככה, בפרצוף. ואנחנו נמשיך להתבאס ולנסות לעשות פה טוב, בדרכנו. מחזקת את ידיך בכל מקרה כגן”.

מהמועצה המקומית פרדס חנה-כרכור נמסר בתגובה: “אמירתו של חבר האופוזיציה נבחר ציבור אינה ראויה ומוטב שלא הייתה נאמרת. הוואדי, הוא חלק בלתי נפרד מזהות המושבה, הנוף וצביון הישוב. בשבועות האחרונים נבחר מתכנן אדריכל נוף שיוביל את שירותי התכנון, ייעוץ, פיקוח עליון לפיתוח פארק הנחל “הואדי”. בהמשך ייקחו חלק תושבי המושבה, אדריכלים, אמנים וכלל הציבור בקביעת אופיו של הפארק. אבני הדרך שיעלו מההליך ייטמעו בתכנית. הואדי המשתרע על שטח של כ- 90 דונם, עתיד להיות פארק-ירוק ופונקציונלי למשפחות ומבקרים תוך שמירת ייחודו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן