Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

זעם בקרב תושבים באור עקיבא: “יום שלם ללא מים, והעירייה לא דאגה לנו – בושה”

ככל הנראה, בעקבות תקלה בתחילת עבודות יזומות של העירייה, התפוצץ צינור מים מרכזי בשכונה ורחובות שלמים נותרו ללא מים עד השעה 23:00 לפחות. תושבים בעיר כועסים: זו התנהלות פשוט לקויה בחסר עד לרמת כשל של ממש. ביזיון. היה נדרש לפחות להוציא הודעה מסודרת ברשת ובקבוצות הווצאפ כדי שהתושבים יבינו מה קורה. ביזיון אחד גדול"

“יום שלם ללא מים, אף אחד לא דיבר איתנו ועדכן אותנו מה קורה. זה פשוט בושה וחרפה”: כך אומרים הבוקר (חמישי) תושבים משכונת היובל באור עקיבא, שאמש, הופסק זרם המים לבתיהם בעקבות עבודות יזומות של העירייה, שהסתבכו והביאו לסגירת מים משמעותית של כמעט יממה שלמה. 

כזכור, כפי שפרסמנו אמש, בהודעת העירייה באתר העירייה נכתב כי “ביום רביעי ה -9/6/2021, תהיה הפסקת מים לצורך שדרוג אספקת מים באזור ברחובות: הר סיני , הגולן, הרי אפרים , הרי יהודה, הרי מנשה, הגלבוע, הר המוריה, הר נבו, הכרמל, התבור, הקסטל, הר מירון. החל מהשעה 09.00, צפי לסיום עבודות 15.00”.

קראו גם: 
תושבים בשכונת היובל באור עקיבא נתקעו בלי מים במשך שעות, הערכה: עבודות תשתית הסתבכו [וידאו]

אלא שככל הנראה, בעקבות תקלה בתחילת העבודות, התפוצץ צינור מים מרכזי בשכונה ורחובות שלמים נותרו ללא מים עד השעה 23:00 לפחות. בין היתר, לא היו אתמול מים ברחובות הר שלמה, הגולן, החרמון, הכרמל, התבור, הר סיני ועוד.

תושבים רבים טלפנו אתמול למוקד העירוני וביקשו לקבל תשובות. “בהודעה המוקלטת אמרו שעד 15:00 היום. בפועל עדיין אין לנו מים”, ציין תושב השכונה בשעה 17:00. המצב הלך והחמיר כאשר בשעות הערב המאוחרות יותר התברר כי הצפי לתיקון התקלה עוד צפוי להימשך אל תוך הלילה.

מצד אחד, העובדים עובדים קשה, קשה מאוד, כדי לטפל בתקלה, אבל זאת רק רגל אחת של השירות לתושב. הרגל השנייה זה מציאת הפיתרון החליפי והעירייה היתה חייבת להוציא מידע לתושבים, להביא מיכליות מים ולדאוג לצורך הבסיסי הזה”, זעמו תושבים.

רבים מתושבי השכונה הם הורים, זוגות צעירים, לילדים קטנים. תושבת אחרת כעסה ואמרה כי “זו התנהלות פשוט לקויה בחסר עד לרמת כשל של ממש. ביזיון. היה נדרש לפחות להוציא הודעה מסודרת ברשת ובקבוצות הווצאפ כדי שהתושבים יבינו מה קורה. ביזיון אחד גדול”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן