Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אור עקיבא: סופרמרקטים בנקודת רתיחה

רשת רמי לוי שיווק השקמה שנכנסה בתחילת החודש לאור עקיבא, גרמה לתחרות להתעורר מחדש: הסל שלי בשכונת נוף ים שמה דגש על איכות הקנייה ליד הבית, יינות ביתן הפכה ל"ביתן מרקט" ומנסה לא לאבד לקוחות לרשת השנייה בשכונה, ושופרסל דיל בקניון אורות מציעה מבצעים ייחודיים לסניף. מינימרקט שי ומינימרקט רמי עדיין נהנים מייחודיות ששמורה רק להם

רשתות השיווק באור עקיבא נכנסו בימים האחרונים לנקודת רתיחה ולכוננות ספיגה: בעקבות כניסתה של רשת רמי לוי שיווק השקמה למתחם מרכז דוד בשכונת היובל בעיר, מנסים חלק מרשתות השיווק בעיר למתג עצמם מחדש, לשווק מבצעים אטרקטיביים ולמשוך מחדש את הלקוחות. 

בתחילת החודש, נפתח לאחר ציפייה גדולה הסניף המסקרן של רמי לוי שיווק השקמה בשכונת היובל בעיר, במתחם מרכז דוד שפותח אט אט את חנויותיו ועסקיו.

הסניף שגודלו קטן יותר מסניפי רמי לוי המרכזיים אך לא פחות איכותי מהם, מציע בדיוק את מה שצריך לבית ולמשפחה, וכולל מחלקת פירות וירקות מובחרים, מעדנייה חלבית, מאפייה ומחלקת בשרים עשירה. המחירים? כמו של רמי לוי, שסקרים מצאו כי סל הקניות ברשת הוא הכי זול מבית רשתות השיווק.

רמי לוי במתחם דוד סנטר. צילומים: איתי טטרו

במתחם נוף ים סנטר שממשיך להתחדש, נפתח לפני מספר חודשים סניף של רשת הסל שלי, שמציע חוויית סופרמרקט קרובה לבית. הפירות והירקות מובחרים במיוחד, וגם כאן תמצאו את מחלקות המעדניה החלבית ומחלקת “מעדני גורמה” לבשרים, המתהדרת בבשרים איכותיים.

חוזרים לשכונה הצפונית, ולאזור התעשייה – שם ממתג את עצמו מחדש סניף רשת יינות ביתן – שהפך בימים האחרונים לביתן מרקט. הלוגו שונה, וההבטחה כי למחירים אטרקטיביים וזולים יותר ממה שהיה כאן קודם לכן. מדובר בסניף השישי של ביתן מרקט בארץ.

לדברי הרשת, אחד הדגשים ברשת החדשה מעבר למחירים אטרקטיביים וזולים במיוחד, הוא על החוויה והנוחות.

הסל שלי

וכמובן, הוותיקה שברשתות השיווק בעיר, היא שופרסל דיל, בקניון מקס אורות. בימים אלה, מציעה הרשת מבצעים בלעדיים לתושבי אור עקיבא, זאת לנוכח, כאמור, ההצטרפות של שחקנים נוספים למגרש. שופרסל מצטיינת באיכות של פירות וירקות, ובמוצרים תחת מותג הבית שהפכו בשנים האחרונות לנפוצים יותר, נוכח מחיר אטרקטיבי יותר, כך לטענת הרשת, אל מול המותגים המוכרים.

אל רשתות השיווק המוכרות ישנם שני מינימרקטים מוכרים, שהפכו בשנים האחרונות למרכזיים לא פחות: מינימרקט שי שברחוב הנשיא ומינימרקט רמי באזור התעשייה שפירא הסמוך לשכונת נווה אור (או פארק). השניים מצטיינים בשעות פתיחה ארוכות יותר לעומת הרשתות המובילות, כאשר בעיקר בשישי לפני כניסת שבת או ערבי חג וגם במוצאי שבת, ניתן להגיע ולרכוש מוצרי מכולת שחסרים לכם בבית.

ביתן מרקט, יינות ביתן לשעבר

שופרסל דיל

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן