Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חדש בחדרה: חניון ייעודי לכלי רכב כבדים ומשאיות, מה יקרה למי שיחנה אותם ברחבי העיר?

לידיעת בעלי המשאיות והאוטובוסים, עם פתיחתו של חניון לכלי רכב כבדים בחדרה (צה"ל 65) לא תותר חניית רכבים מעל 10 טון ברחבי העיר ותחל אכיפה לכל כלי רכב כבד שיחנה בתחומי העיר

החל מתחילת חודש יוני, מופעל חניון לחניית רכבים כבדים בשולי העיר ותיאסר חניית משאיות ואוטובוסים ברחבי העיר באופן גורף בכל ימות השנה בכל שעות היממה. החניון ייעודי שהוקם עבור נהגי משאיות ואוטובוסים, ממוקם ברחוב צה”ל 65, בסמוך למתחם המיקס ועל נהגי המשאיות והאוטובוסים לחנות שם.  אכיפה תתבצע למי שיחנה בניגוד לתמרור.

החניון הייעודי שהחל לפעול כאמור בתאריך 01.06.2021, הוא חניון פרטי המשתרע על שטח של 14,000 מ”ר ומכיל עד כ 140מקומות חנייה לרכבי משא כבד לכל סוגיהם.

הנהלת עיריית חדרה, פועלת מזה זמן רב למציאת פתרונות לבעיית חניית רכבים כבדים ואוטובוסים אשר חונים ברחבי העיר. החניון הייעודי הוא חלק מסל פתרונות שהעירייה מקדמת לבעיית עומסי התנועה ומצוקת החנייה בעיר, כגון הרחבת המע”ר (מרכז העסקים הראשי), הכשרת עשרות מקומות חנייה לחניית אקספרס (חנייה קצרה של עד 30 דקות) ופיתוח תשתיתי בכבישי העיר.

אל סוגיית הצורך בהתאמתם של הסדרי התנועה, מצטרפים גם שיקולים חשובים נוספים, כגון השיקול הבטיחותי, הגברת המסחר וכן שיקולים סביבתיים של רעש וזיהום אויר.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן התייחס לנושא והדגיש כי “אין ספק שהחניון צפוי להקל על נהגי הרכבים הכבדים במציאת חנייה ובד בבד לשפר את נושא מקומות החנייה ועומסי התנועה עבור כלל נהגי העיר, אך בראש ובראשונה, מדובר בהכרח לטובת שיפור באיכות החיים ובבטיחותם של תושבי העיר.”

מנהל אגף אכיפה וביטחון גיל שלמה מסביר כי “הוצאת כלי הרכב הכבדים מתחומי העיר, תתרום רבות בהפחתת רעש המנועים שמייצרים כלי הרכב ותפחית מהותית את זיהום האוויר האורבני, אשר פוגע באיכות החיים של תושבי העיר.”

שלמה הוסיף כי “משאיות ואוטובוסים במרחב העירוני מהווים מפגע בטיחותי חמור כאשר אין להם מקום חנייה מוסדר וחונים פעמים רבות בסביבת מגורים, ולעתים רבות מסתירים את שדה הראייה לנהגי רכבים פרטיים, יוצרים צפיפות, בייחוד בשכונות הותיקות ומגבירים את הסיכון למעורבות בתאונות דרכים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן