Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ארז ארג’ונה כרמל, מורה רוחני מוכר מפרדס חנה-כרכור, אותר ללא רוח חיים בסוף השבוע

האיש, בעל מעריצים ותומכים רבים, שם קץ לחייו על פי הדיווחים זאת לפני פרסום תחקיר באתר "פוליטיקלי קוראת", שייחס לו עשרות תקיפות מיניות בעבר

ארז ארג’ונה כרמל, מורה רוחני בשנות ה-50 לחייו מפרדס חנה-כרכור נמצא אמש ללא רוח חיים ביער אלונה שליד מושבות הברון.

על פי החשד, המורה הרוחני בעל עשרות אלפי המעריצים, שם קץ לחייו לאחר שנודע לו כי בימים הקרובים עומד להתפרסם תחקיר באתר “פוליטיקלי קוראת”, בו מובאות טענות על כך שתקף מינית לכאורה עשרות נשים. האתר המדובר כבר חשף הטרדות מיניות בשנה האחרונה שיוחסו לשחקן ארז דריגס.

הוא קרא לעצמו גם ארז כרמל, והגדיר עצמו כ”הילר ומנחה סדנאות של “האנרגיה החדשה”. בעמוד הפייסבוק שלו היו לו 5,000 חברים ומעל 12 אלף עוקבים.

יממה לפני ששם קץ לחייו, העלה ארג’ונה פוסט לפייסבוק, כאילו מודע למעשיו בעבר ואף מתחרט: ” התקופה המשמעותית הזו, המעבר ממציאות ישנה לחדשה, גורמים לנו לפתוח עיניים חדשות וראייה חדשה במרחב האישי שלנו. כשאני מתבונן לאחור על ההתנהלות שלי בעבר, אני מזדעזע מגודל גוף הכאב שניהל אותי, הצמא המטורף להכרה וחווית הבדידות שגרמה לי לחפש תשומת לב ואהבה בחוץ. ואז גם לפגוע באחרים, להיות חסר רגישות ומרוכז בעצמי. ומתנהל בעיוורון ולעיתים בטמטמת חושים שאין בה אהבה.

“ישנם סיטואציות שמייסרות אותי עד היום. האנרגיה החדשה היום, היא של ריפוי והכלה, סליחה ומחילה עצמית וקולקטיבית. יש בכולנו צד טוב ומיטיב וצד אפל וכאוב. כולם צפים כעת ומבקשים מקום. השליחות החדשה מרגיש לי, היא לחבק את כל הצדדים בתוכינו. לחמול, ולרפא את הפצעים הכי עמוקים שלנו. שם נמצאת ה”גאולה” והדרך חזרה אל המקור האלוהי בנו. שאין בו שיפוט או ביקורת. והוא חובק אותנו באהבתו האינסופית, תמיד. וכך הוא !”.

בעקבות הידיעות על מותו, התמלאו הרשתות החברתיות בפוסטים רבים בנושא – חלקם ארוכים מאוד מאנשים שהכירו אותו או את המיוחס לו לכאורה.

הגולשת גבי: “את ארז ארג’ונה פגשתי בפעם הראשונה לפני 15 שנה, באשרם במדבר. איש יפה ומרשים, גבוה, שיער כסוף ארוך, ומתוך עיניו השתקף אלי ילד נצחי. בערך במשפט השני שהחלפנו הוא אמר “אני מואר”. חייכתי בחיבה והתאפקתי מלהגיד “ואני חד קרן”. חשבתי שזה קצת מתוק וקצת  מצחיק, כמו ילד שמשחק בקאובויים ואינדיאנים. בשנים שחלפו מאז פגשתי אותו באקראי לדקות פה ושם. עם הגלביה הלבנה והשיער הארוך הוא נראה לי כמו דמות חביבה וכמעט פארודית על הסטריאוטיפ הרוחני, מחולל סיסמאות אור ואהבה.

“כמעט כל מי שעוברים במסלול התודעתי מגיעים, די בהתחלה, לשלב ה”וואו!!!”. יש מי שנשארים לחיות שם. אני לא יכול לומר שקלטתי ממנו את הצד האפל. אני כן יכול לומר שכשאני קולט את הצד האפל של מישהו זה הרבה פחות מדאיג אותי ממישהו שמצהיר ומשדר שאין בו תא אחד אפל”.

ארז ארג’ונה כרמל. צילום מסך: מהרשת החברתית – פייסבוק

הגולש דן הוסיף: ” התהליך שעברנו מול ארז ארג’ונה בחודשים האחרונים. לפני כמה חודשים אני מקבל טלפון מחבר: “יש מטפל מוכר מהקהילה שלנו שיש לא מעט נשים שאומרות שנפגעו ממנו… אנחנו מתארגנים קבוצה של גברים מהשבט כי אנחנו רוצים לשים לזה סוף”. “זה אמיתי?” אני שואל אותו. “אמיתי” הוא אומר לי, “דיברתי עם כמה נשים שנפגעו ממנו ישירות, מתנהל עכשיו תחקיר של פוליטיקלי קוראת , ושמעתי דברים שלא נותנים לי מנוח… אנחנו חייבים לעשות משהו..”.

“מה עם לערב את המשטרה?” “הנפגעות לא מוכנות להעיד, הן מפחדות ממנו, וחוץ מזה כנראה שהמשטרה והרשויות לא יעשו כלום” ואני? הלב שלי נחמץ… איך יכול להיות שנשים מגיעות לטיפול אצל אדם שהן סומכות עליו- והוא פוגע בהן! מחובתינו הגברים- להגן על הנשים בשבט שלנו. ויחד עם הזעזוע, אני חושב לעצמי: ארז הוא חבר שלי, אני אוהב אותו, לא ידעתי עדין במה מדובר, אבל אם זה נכון, אני חושב לעצמי- איזה באסה….”.

כאמור, פרסום מותו הביא לגל גדול מאוד של תגובות ברשתות החברתיות – חלקן המומות וחלקן תוקפות אותו על המעשים המיוחסים לו לכאורה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן