Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סוף עצוב לדולפינה ששוחררה באשדוד לים ונמצאה בחוף הים של מכמורת [וידאו]

מרשות הטבע והגנים אמרו כי ככל ככל הנראה מדובר באותה הדולפינה שאותרה באשדוד - זאת לפי זיהוי סנפיר גב. "מדובר בנקבה מסוג סטנלה מפוספסת מין שחי בים עמוק. מין נפוץ ביותר בים תיכון אך נמצא לרוב במעמקים"

סוף עצוב לדולפינה שנסחפה לפני שבוע וחצי אל חוף המצודה באשדוד והושבה לעומק הים. אתמול, בוקר שבת, היא נמצאה שוב בקרבת חוף מכמורת בבית ינאי ולאחר מכן בחוף מכמורת, משם היא נקלחה למרכז להצלת צבי ים – שם נקבע מותה.

מרשות הטבע והגנים אמרו כי ככל ככל הנראה מדובר באותה הדולפינה – זאת לפי זיהוי סנפיר גב. “מדובר בנקבה מסוג סטנלה מפוספסת מין שחי בים עמוק. מין נפוץ ביותר בים תיכון אך נמצא לרוב במעמקים”, נמסר.

על פי הרט”ג, הסבירות בשלב זה כי מדובר במחלה הנושא יתברר לאחר ביצוע נתיחה. ד״ר יניב לוי מנהל המרכז לצבי ים: “קפצתי לים על מנת לזהות את המין ואת הסימפטומים של הפגיעה ולקבל החלטה האם נדרש להוציא את הדולפינה לטיפול. מדובר בדולפינה מסוג סטלנה מפוספסת בגודל כ 2 מטרים.

צילומים: דוברות הרט”ג

“תחילה זהיתי שהיא שוחה, אך לאחר מספר דקות זיהיתי רעידות ותנועות לא רצוניות, בנוסף ראיתי שיש סימני נשיכה בבסיס הזנב והבנתי שצריך להוציא אותה לטיפול. הובלתי אותה החוצה ובסיוע של אדם נוסף הובלנו אותה לרכב טיפול של רשות ומשם למרכז הצלה לצבי ים של רשות הטבע והגנים שנמצא במרחק של כ 300 מטרים מהחוף.

“במרכז הכנסנו אותה לבריכה התחלתי להוביל אותה במים תוך כדי שאני מנסה להרגיע אותה. ראיתי שהיא בקושי נושמת, בדקנו דופק וראיתי שהוא איטי מאוד ושטוח. ד״ר דני מוריק הגיע למרכז הצלה לצבי ים ולצערי קבע את מותה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המשטרה: “המחאה בקיסריה – בלתי חוקית” ; שני מוחים נעצרו [וידאו 🎥]

מאות מפגינים חסמו אתמול (21.3) את ציר התנועה הראשי בקיסריה במחאה ליד בית ראש הממשלה | המשטרה הגיעה למקום בכוחות מתוגברים ובמהלך הערב נעצר חשוד לאחר שקרא למפגינים לחסום את הציר | בנוסף, רכב עמוס במאות אבוקות נתפס בחשד שיועדו לשימוש במחאה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן