Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

האנפות שוב כאן – במרכז פרדס חנה-כרכור: תושבים רבים פנו לאחרונה אל חבר המועצה עו”ד אביעד סיני, המשמש כיו”ר הוועדה לאיכות הסביבה, בנוגע למפגע האנפות בוואדי ברח’ האורנים.

התושבים קבלו על כך שכאשר הם מחנים באזור הוואדי צואה חומצית של האנפות מכסה את המכוניות, מטנפת אותן ואף עלולה לגרום לנזק. בנוסף, תושבי ועוברי הרחוב התלוננו על כך שהן גורמות לרעש נוראי ולצחנה בלתי נסבלת בסביבה. יצוין כי בעבר המועצה התגברה על המפגע אולם האנפות חזרו לאחרונה למקום, על כן עו”ד סיני פנה אל הגורמים המקצועיים באגף השפ”ע בבקשה לטפל בעניין ללא כל דיחוי.

עו”ד סיני. צילום: מהפייסבוק

עוה”ד סיני מסר: “נכון לעכשיו המועצה מודעת לעניין ואגף השפ”ע הבטיח לטפל בנושא בהקדם. עקרונית, הטיפול בנושא כפוף להנחיות הרט”ג (רשות הטבע והגנים) ועל פי שנאמר לי הגורמים המקצועיים פועלים על פי הנחייתם להעתקת הקינים למקומות המורשים לכך.

“כולי תקווה כי בקרוב וללא דיחוי יטופל הנושא כפי שהובטח ויוסר המפגע. וועדת איכות הסביבה תפנה אל הגורמים הרלוונטיים על מנת להבטיח את הטיפול ושמירה על הוואדי למען כלל הציבור”.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן