Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ביום ראשון: מחאת תושבים גדולה נגד סגירת הספרייה והמתנ”ס באור עקיבא [האזינו]

תוך פחות מ-12 שעות סוקרה סגירת הספרייה בתחנות הרדיו הארציות גלי צה"ל וגלי ישראל והיום הודיעו חברי קבוצת מחאת התושבים בנושא כי ביום ראשון הקרוב תתקיים הפגנה גדולה

יממה של עליית מדרגה במאבק של תושבים באור עקיבא, נגד סגירת המתנ”ס והספרייה העירונית: תוך פחות מ-12 שעות סוקרה סגירת הספרייה בתחנות הרדיו הארציות גלי צה”ל וגלי ישראל והיום הודיעו חברי קבוצת מחאת התושבים בנושא כי ביום ראשון הקרוב תתקיים הפגנה גדולה. 

מזה חודש ושבוע, מה-11.5.2021, הספרייה והמתנ”ס בעיר סגורים מפעילות, כל העובדים הוצאו לחל”ת ולא שולמו להם משכורות חודש אפריל. כזכור, בעקבות החלטת מועצת העיר על העברת ניהול המתנ”ס והספרייה לעמותת יפתח העירונית, ועל רקע אי תשלום משכורות לעובדים, החליט מנהל המתנ”ס משה נקש על הוצאת העובדים לחל”ת. עד לרגע זה טרם קוימה החלטת מועצת העיר והעובדים טרם עברו לעמותת יפתח.

ההפגנה, תחת הכותרת “זה הסיפור של כולנו”, צפויה להתקיים ביום ראשון הקרוב, 20.6.2021, בשעה 17:00, ברחבת היכל התרבות והספרייה העירונית. 

3 ימים לפני סגירת המתנ”ס והספרייה, אירע עימות חריג וקולני בישיבת מועצת העיר. בדיון בנושא עתיד המתנ”ס ועובדיו, התפתחו צעקות בין מ”מ ראש עיריית אור עקיבא שמחה יוסיפוב, לבין מנהל המתנ”ס, נקש. האחרון הגיע לצפות בישיבה ורצה לדבר בחלק של הדוחות הכספיים ונושא עמותת המתנ”ס. יוסיפוב סירב לאפשר לו מה שהביא להתפרצות של המנהל ולהוצאתו מחדר הישיבות.

יוסיפוב נדרש לסוגית המתנ”ס כבר ישיבה שנייה ברציפות, והכל על רקע העברת 10 עובדי המתנ”ס והסיפרייה לחסותה של עמותת יפתח העירונית, במקום המצב כיום – תחת חסות עמותה מעין עירונית או פרטית.

קראו גם: 

המתנ”ס והספריה באור עקיבא מושבתים החל מהיום; יו”ר ההנהלה: “התקציבים להפעלתם – הופסקו”

צפו: עימות קולני בין יוסיפוב לנקש בנושא המשכורות של עובדי מתנ”ס אור עקיבא – וסילוק המנהל מהישיבה [וידאו]

הבוקר בגלי צה”ל, במסגרת פינת התרבות בתכנית “בוקר טוב ישראל”, הוזכרה סגירת הספרייה בעיר – דווקא בחודש הספר העברי. אילן, תושב העיר, סיפר עד כמה חסרה לתושבים הספרייה והאפשרות ליהנות מפעילותה ומהחלפת ספרים במשפחה.

הערב, בתכנית “השיטה”, התכנית להגנת הצרכן עם איציק מצרפי בתחנת הרדיו של “גלי ישראל”, עלו לשידור שרון סימן טוב, תושב העיר, יו”ר הנהלת המתנ”ס עו”ד שלום שבתאי והושמעה שיחה מוקלטת עם מ”מ ראש העיר שמחה יוסיפוב, הכל סביב סאגת הספרייה והמתנ”ס (הראיונות בתכנית – כאן, החל מהדקה 34:30).

האזינו לשידור הבוקר מתחנת גלי צה”ל >> 

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן