Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

האופטומטריסט הראשון של צה”ל: ד”ר יהודה שרמן מחדרה זכה באות הוקרה

עיריית חדרה העניקה אות הוקרה והערכה לתושב העיר, דוקטור יהודה שרמן, על שליחותו רבת השנים לטובת ולרווחת תושבי העיר. ד"ר שרמן: "יש לי חלום להשפיע ולקדם הקמת ארגון שיעודד הרגלים בריאים, תזונה נכונה, הימנעות מעישון ועידוד אהבה ונתינה בקרב ילדים מגיל צעיר ועד לגיוסם לצבא"

באירוע חגיגי ומרגש שהתקיים באולם הישיבות בעיריית חדרה במעמד ראש העיר צביקה גנדלמן, המשנה לראש העיר לשעבר חדווה יחזקאלי, בני משפחתו, חבריו ועובדיו של ד”ר יהודה שרמן, שחוגג השנה את יום הולדתו ה 96, הוענק לו מגן חתום על ידי ראש העיר, כאות להוקרה והערכה על פועלו הרב, הן כאופטומטריסט הוותיק ביותר בישראל והאופטומטריסט הראשון בצה”ל והן על התנדבותו הענפה ורבת השנים בעיר.

דוקטור יהודה שרמן, בוגר בית הספר לאופטומטריה בלוס אנג’לס קליפורניה שבארצות הברית, עלה לארץ ישראל בשנת 1950 ושימש כאמור כאופטומטריסט הראשון בצה”ל. עם שחרורו, הקים בשנת 1954 את מכון האופטיקה ‘מכון שרמן’ בחדרה המשרת את תושבי הסביבה ופועל בהצלחה עד עצם היום הזה, בניהולם של שרמן ובנו, האופטומטריסט יאיר שרמן. שרמן, שהוביל לאורך השנים את תחום האופטומטריה בארץ, אף ייסד בהתנדבות את מועדון העיוור, שהפך לאחד מהמועדונים המובילים בארץ, היה ממייסדיו של ארגון רוטרי חדרה, בו הוא פעיל למעלה משישה עשורים ולקח חלק במפעלי התנדבות רבים וחשובים.

במלאת 130 שנים להיווסדה של העיר חדרה ולרגל ציון יום הולדתו ה 96 של ד”ר יהודה שרמן, העניקה לו עיריית חדרה מגן חתום על ידי ראש העיר צביקה גנדלמן, שאיחל לו לרגל המאורע בריאות ואריכות ימים, וציין את היותו של שרמן אדם מעורר השראה שחי חיי יצירה ונתינה ופעל רבות למען הזולת במעשי החסד הגדולים שעשה.

אל האירוע המרגש במעמד ראש העיר, הגיעו בני משפחתו של שרמן, ילדיו, שגם נשאו דברים, נכדיו וניניו, נשיא רוטרי חדרה חן ריינר, חבריו של שרמן ברוטרי חדרה וצוות העובדים במכון שרמן, שחלקם עובדים לצדו למעלה מיובל. חדוה יחזקאלי, שעמדה מאחורי האירוע אמרה כי “העיר חדרה נתברכה באיש בעל שיעור קומה כדוקטור יהודה שרמן, אחד ממייסדיה של העיר חדרה. החיוניות שלו, האהבה שלו והנתינה שלו הפכו למוסד בעיר.”

שרמן סיכם את האירוע ואמר כי הוא מקבל ברצון את אות ההוקרה שניתן לו, בתקוה שהדבר יעודד את תושבי העיר להתנדב, והוסיף, “יש לי חלום להשפיע ולקדם הקמת ארגון שיעודד הרגלים בריאים, תזונה נכונה, הימנעות מעישון ועידוד אהבה ונתינה בקרב ילדים מגיל צעיר ועד לגיוסם לצבא.”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן