Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אחרי מסיבת הבלהות במעיין צבי שכללה אלימות קשה וסמים: ראשי הרשויות במושבות מקימים פורום משותף

מסיבת סוף שנה בלתי חוקית שהתקיימה בתחילת החודש בחוף מעיין צבי, מדירה שינה מעיני ראשי הרשויות באזור. דיווחים סיפרו כי אירעו מספר אירועים חריגים ביותר שכללו אלימות פיזית קשה, אלימות מינית, שימוש בסמים, שתיית אלכוהול ועוד. כעת רוצים ברשויות המעורבות להקים פורום התמודדות משותף בנושא הנוער לקראת הקיץ

רשויות באזור המושבות – בנימינה, זכרון יעקב, מנשה וחוף הכרמל, הוציאו להורי היישובים מכתב מוקדם יותר החודש, בו גוללו (ללא יותר מידי פרטים), אירוע חמור לכאורה שהתרחש בחוף מעיין צבי – סביב סיום שנת הלימודים של החטיבות והתיכונים.

על פי הפרטים, בתחילת החודש (3.6) התקיימה מסיבת נוער גדולה בין מעיין צבי למעגן מיכאל. “‏המסיבה אורגנה על ידי בני נוער ולמען בני נוער ללא אישור או בקרה של אף גורם רשמי במדינת ישראל”, נכתב להורים. “‏המשמעות היא – מסיבה לא חוקית”.

העובדה כי מדובר במסיבה לא חוקית עוד הייתה יכולה רק להדאיג, אך על פי בירור שערכו ברשויות ועדויות משהתרחש, במהלך המסיבה התקיימו מספר אירועים חריגים ביותר שכללו אלימות פיזית קשה, אלימות מינית, שימוש בסמים, שתיית אלכוהול ועוד.

ברשויות החתומות על המכתב מציינים כי בני הנוער שהשתתפו במסיבה היו מהרשויות האמורות – ‏מ.א. מנשה, מ.מ בנימינה-גבעת עדה, מ.א. חוף הכרמל (גם קיסריה), מ.מ. פרדס חנה כרכור, ו- מ.מ. זכרון יעקב .

“‏חברנו יחד כלל הרשויות המדוברות בהובלתנו, מנהלי הבטחון הקהילתי על מנת להבין לעומק את פרטי האירוע ומאפייניו ועל מנת לסייע לגורמים בקהילה”, נמסר להורים. “‏אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם גורמי נוער, רווחה, ביטחון ומשטרת ישראל – כל אחד ברשותו.

“מבדיקה שעשינו ידוע לנו, כי האירוע מוכר לתחנת משטרת זכרון יעקב ואנו עושים כמיטב יכולתנו להבין את מימדיו. ‏ייתכן וחלקכם כלל לא מכירים את האירוע המדובר. אנו רואים בכם הגורם הראשוני,  המרכזי ‏והמשמעותי ביותר בשיח עם בני הנוער – ילדיכם היקרים. נבקשכם לקיים שיחות עם ילדיכם בבית על ‏האירוע  ו/או חלקם באירוע במידה והיה, לשאול שאלות ולנסות להבין אם נחשפו לפגיעה או אם בכלל ‏מכירים את האירוע”.

ובינתיים, אתמול (20.6) הוציאו ראשי הרשויות מכתב נוסף להורים בו הם מודיעים על שיתוף פעולה בקשר לבני הנוער. “לקראת חופשת הקיץ ראשי הרשויות באזור מציבים יחד את בטחון הילדים בראש סדר העדיפויות.

במכתב שנשלח היום על ידי ראשי הרשויות באזור להורים מצהירים ראש המועצה בנימינה איתי ויסברג, ראש מועצת פרדס חנה כרכור הגר פרי יגור, ראש מועצת זכרון יעקב זיו דשא, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל אסיף איזק, ראש המועצה האזורית אלונה אריה שרון ואילן שדה ראש המועצה האזורית מנשה, כי בעקבות מספר אירועים קשים שהתרחשו לאחרונה במרחב הציבורי המשותף, יוקם פורום עבודה מיוחד של ראשי רשויות ובעלי תפקידים בתחומי חינוך והביטחון להתמודדות עם האתגר. עוד קוראים ראשי הרשויות להורים “לקחת תפקיד משמעותי ככל האפשר בהסברה ואחריות על בטחון הילדים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

קרב קרקעות בחדרה: בעלי אדמות עתרו לבג”ץ נגד הרחבת מסילת רכבת ישראל

מאבק משפטי בין בעלי קרקעות בחדרה לבין הממשלה ורכבת ישראל עוצר תוכנית להפקיע שטח לטובת הרחבת מסילת חיפה-תל אביב | בעלי הקרקעות מבקשים פתרון חלופי, בית המשפט העליון ידון בעתירה | גורל הפרויקט ייקבע בהתאם להחלטת בית המשפט והסכמות בין הצדדים

קרא עוד »

בן 22 נדקר בקטטה באור עקיבא

אלימות באור עקיבא במוצאי השבת. בשעה 18:05 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות באור עקיבא. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן