מחאת המתנ"ס והספריה באור עקיבא ● אב הבית: "הספריה נפרצה. מסיר מעליי אחריות על הציוד"

שרלי אלמדווי, אב הבית בספריה, כתב הבוקר מכתב למנהל המתנ"ס וליו"ר ההנהלה: "מוריד מעלי כל אחריות על ציוד או מלאי בספריה, משום שהספריה נפרצה בתאריך 20.6 ע"י ממלא מקום ראש העיר הזמני (שמחה יוסיפוב) ואני גורשתי מהספריה והכניסו צוות של העירייה"

40 ימים חלפו מאז שעובדי המתנ"ס והספריה העירונית באור עקיבא הוצאו לחל"ת בעקבות אי תשלום משכורות וחילוקי דעות באשר להמשך העסקתם דרך העירייה, ויומיים לאחר מחאת התושבים שהתקיימה בסמוך לספריה, שלח הבוקר (שלישי) שרלי אלמדווי , אב הבית בספריה, מכתב אל מנהל המתנ"ס משה נקש.

"הריני להודיעך כי אני, שרלי אלמדווי, אב הבית בספריה, מוריד מעלי כל אחריות על ציוד או מלאי בספריה, משום שהספריה נפרצה בתאריך 20.6 ע"י ממלא מקום ראש העיר הזמני (שמחה יוסיפוב) ואני גורשתי מהספריה והכניסו צוות של העירייה", כתב אלמדווי.

בסיום כתב: "אני מודיע לך זאת בצער רב, משום שאין לי כל שליטה על הנעשה בספריה. סליחה מראש, שארלי אלמדווי".

המכתב שכתב אלמדווי

כזכור, שלשום (ראשון), עובדי הספרייה והמתנ”ס חסמו בגופם את ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב שהגיע למקום, ודרש מהם לצאת מהמתחם. למקום הוזעקו שוטרים, והעובדים הוצאו מהמתחם על מנת להפעיל את הספריה באמצעות עובדי עירייה. כמו כן, נטען, כי מנעולי הספריה הוחלפו ומפתחות למבנה נמצאות כעת ברשות העירייה ולא ברשות אב הבית של הספרייה או עובדיה שנמצאים בבית.

ממלא מקום ראש העיר, יוסיפוב, טוען כי העובדים נתונים למורת רוחו של איש אחד – יו"ר ההנהלה, עו"ד שלום שבתאי, והוא זה שהחליט להוציא את העובדים לחל"ת ולא לקדם את העברת העובדים לעירייה, ולהעסקתם באמצעות עמותת יפתח – החלטה אשר התקבלה על ידי מועצת העיר בחודש מרץ האחרון.

גם הבוקר טרם נסללה הדרך לחזרת העובדים שנמצאים בביתם והספריה, שנפתחה ביום ראשון בהחלטתו של יוסיפוב, מקבלת קהל מדי יום בשעות 15:00-19:00 ובימי שישי בין השעות 8:00-12:00. בספריה עובדים נכון להיום שתי עובדות המועסקות דרך העירייה ולא דרך המתנ"ס.

עוד על המחאה – קראו כאן. 

מה קרה לספסלים האלה בחדרה?

ספסלים מזמרים: במסגרת יום המעשים הטובים, כיתת הותיקים של ביה״ס הרב תחומי יחד עם כיתת המצוינות לאומנות בהובלת המורה נינה מרשיין, רקמו יחד את הרעיון של ״ספסלים מזמרים״ בגן המרכזי

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

"מודיעים לנו מהיום למחר, התנהלות לא רצינית": הילדים של גן 'אלון' בבנימינה שוב נותרו בבית

מצוקת צוותי החינוך בגנים ממשיכה להכות בהורים: על אף שלא מדובר במקרה ייחודי לבנימינה, ההורים אובדי עצות וכועסים על המערכת, שלא מצליחה למצוא פתרונות נכון לעכשיו | משרד החינוך: "מבינים את מורכבות המצב"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן