"מסיבת הפתעה": מוזיקת מחרישת אוזניים בבנימינה – מה גילו התושבים?

התושבים לא אהבו את מסיבת ההפתעה שנחתה עליהם לקראת מוצ"ש. תושבת נוספת כתבה: "אפשר לבקש להחליש עוד? זה בתוך הסלון שלי כבר שעה ארוכה ומוגזם ממש" • ומה אומר החוק?

יום שבת האחרון, 17:00. תושבים באזור מזרח בנימינה, גבעת הפועל, נחלת ז'בוטינסקי ובאזור המערבי, החלו לשמוע מוזיקה מחרישת אוזניים בעוצמה אדירה שפילחה את האוויר. התושבים, רגילים לעוצמה הנשמעת מההופעות באמפי שוני הסמוך, אך הפעם היה מדובר במשהו חריג ובתוספת השעה המוקדמת להופעות – לא הבינו מה מתרחש.

שכונת גבעת הפועל | צילום להמחשה בלבד: לתמונה אין כל קשר לידיעה

"מישהו יודע מה מקור המוזיקה?", תהתה תושבת, ופתחה דיון על מקור הרעש בקרב שכניה. "מסיבה בבית פרטי בשכונת גבעת הפועל – רעש נוראי", ענתה אחרת. תושב אחר: "אחד התושבים חזר מחו"ל אחרי שנה ורצה 'להודיע לנו'".

התושבים לא אהבו את מסיבת ההפתעה שנחתה עליהם לקראת מוצ"ש. תושבת נוספת כתבה: "אפשר לבקש להחליש עוד? זה בתוך הסלון שלי כבר שעה ארוכה ומוגזם ממש".

תושבת אחרת: "אני חושבת שעדיף שכמה אנשים יגשו ביחד כיצוג של השכונה ויבקשו להנמיך לרמה שלא נשמע את זה אצלנו, תהיה לזה השפעה יותר גדולה. תזכרו מדובר באדם שיודע שהוא מפריע להרבה מאוד אנשים רק שלא איכפת לו".

חלק מהתושבים ביקשו להזעיק את המשטרה אך נתקלו בהתנגדות מתושבים אחרים. "פעם אחת מסיבה, מה קרה?" צויין, ועוד תושבים כתבו: "תניחי וזהו , תהנו או תסגרו חלונות קצת שמח בבית קברות פה מגניב".

יש לציין כי בשעות מסויימות אסור להרעיש באמצעות קולות (טלוויזיה, רדיו, שירה, נגינה, צעקות, רמקול וכד'), זיקוקים, נפצים, מזגנים, מדחסים וחבטת שטיחים ומזרונים באזורי מגורים. אסור להפעיל מכשירי קול (שירת אדם, צעקות, כלי נגינה, רדיו, טלוויזיה, פטיפון, רמקול, מגביר קול וכד'), בין השעות 14:00 ל-16:00 ובין השעות 23:00 ל-07:00 למחרת באזור מגורים.

חוקי העזר של הרשויות המקומיות עשויים לקבוע תנאים וכללים יותר ספציפיים לגבי כל רשות ותושביה כגון הגבלת הרעש במועדים שצוינו בתקנות ל-80 דציבלים, הוספת מועדים או הסרת מועדים מהרשימה שמפורטת בתקנות.
ניתן לאתר את חוקי העזר על-פי שם הרשות באתר משרד הפנים (יש לבחור את שם הרשות מתוך הרשימה הנפתחת בחלון "בחר רשות" ולאחר מכן לבחור בתפריט שמימין ב"חוקי עזר").

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן