Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אישום מזעזע: הוציא כסף ברחוב הרברט סמואל בחדרה, הותקף קשות ונשדד על ידי שני אחים

כתוצאה מהתקיפה הקשה נגרמו לא' פצעים וחבלות, חתך מדמם בראשו, פצעים בזרועו, שפשופים בכל חלק גופו והוא נותר על הקרקע כשהוא שותת דם. כתב אישום הוגש נגד אחד המעורבים

גבר שהלך להוציא כסף בכספומט ברחוב הרברט סמואל בחדרה – הותקף קשות על ידי שני אחים ששדדו אותו. הסיפור עומד במרכזו של כתב אישום שהוגש לאחרונה לבית המשפט השלום בחדרה.

האישום הוגש נגד ד”נ, בן 18 מהיישוב הקהילתי מורשת שבגליל, אחד האחים. בתחילת חודש אוגוסט, כפי שמתואר, הגיע התושב א’ אל הכספומט בהרברט סמואל 61 במטרה להוציא כסף. הנאשם ואחיו, הגיעו למקום ברכבם כשהם מצוידים באגרופן ופטיש.

השניים הפתיעו את הקורבן מאחור בזמן שניסה להוציא כסף. הם תקפו אותו באכזריות במכות עם כלי הנשק הקרים שברשותם, חבטו בו פעמים רבות בכל חלקי גופו כולל בראשו – עד שנפל לקרקע והפיל את הטלפון הסלולרי שלו.

גם כאשר שכב א’ חסר אונים על הקרקע, כך על פי כתב האישום, המשיכו האחים להכות אותו נמרצות בפטיש, האגרופן ובבעיטות. לבסוף לקחו את הטלפון הסלולרי שלו ונמלטו בריצה מהמקום.

כתוצאה מהתקיפה הקשה נגרמו לא’ פצעים וחבלות, חתך מדמם בראשו, פצעים בזרועו, שפשופים בכל חלק גופו והוא נותר על הקרקע כשהוא שותת דם.

הוא פונה בהמשך על ידי מד”א לבית החולים בעיר כשהוא מטופל על ידי חיטוי ותפירת חתכיו. אחד האחים שנאשם בכתב האישום הואשם על החזקת אגרופן מחוץ לביתו, ופציעת אדם שלא כדין כשהוא נושא נשק קר. בנוסף הואשם בגניבה.

עדי התביעה הם הקורבן עצמו, חוקרי המשטרה, עובד בנק לאומי מחדר הבקרה של הבנק, נציג מחקרי תקשורת והתעודה הרפואית מבית החולים הלל יפה שמעידים על פציעותיו של הנשדד.

עד כה התקיימו בתיק שלושה דיונים, אך ללא התפתחות של ממש שכן שלושתם נדחו. את הנאשם מייצג עו”ד רותם כהן ואת הפרקליטות מייצגת עו”ד שירן גבע-אלנקווה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המבורגר בדרך לטיסה: זו המסעדה החדשה שתוקם בנתב”ג

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת המבורגרים בטרמינל 3 בשדה התעופה בנתב”ג, תחת המותג MOSES | זו הפעם הראשונה בה קבוצת BBB נכנסת לשירותי ההסעדה בנתב”ג, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת “בורגרים” בשדה התעופה רמון

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן