Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

משרד הפנים: בוחנים הקמת ועדה קרואה לאור עקיבא; סניגורי אדרי על המלצת המשטרה: “מדובר בעלילה”

משרד הפנים: בוחנים הקמת ועדה קרואה לאור עקיבא; סניגורי אדרי על המלצת המשטרה: “מדובר בעלילה”

במשרד הפנים עקבו בשבועות האחרונים אחר ההתפתחויות באור עקיבא, ועד כה נמנעו מלהתערב בנעשה בעיר ומציינים כי יפעלו בהתאם להמלצות מקצועיות ומשפטיות בנושא ● פרקליטי ראש העיר אדרי מפריכים את הטענות נגדו לשוחד: "תלושי הקניות נמסרו לנזקקים לרווחתם של תושבי העיר"

פרשת מעצרו והרחקתו של יעקב אדרי מתפקידו כראש העיר אור עקיבא, העסיקה את תושבי העיר בחודשים האחרונים, אולם היום נרשמה נקודת זמן מרכזית בפרשה – עם המלצת יאח”ה (להב 433)  להגיש כתב אישום כנגד אדרי. 

במשרד הפנים עקבו בשבועות האחרונים אחר ההתפתחויות באור עקיבא, ועד כה נמנעו מלהתערב בנעשה בעיר, גם נוכח בחירתו של ממלא מקום ראש העיר הזמני שמחה יוסיפוב. עם זאת, בחודש האחרון, שוגרו למשרד מכתבים מהתנועה לאיכות השלטון ובימים האחרונים גם מעו”ד שלום שבתאי בדרישה להקמת ועדה קרואה לאור עקיבא.

הערב (חמישי) אנחנו מפרסמים לראשונה, כי במשרד הפנים בוחנים הקמתה של ועדה קרואה בעיר, נוכח המשבר סביב פרשת אדרי, נבצרותו הארוכה מתפקידו, והטענות לתפקוד לקוי של העירייה בשירותים שהיא מעניקה לתושבים. 

“משרד הפנים בוחן את פנייתה של התנועה לאיכות השלטון ביחס להקמת ועדת חקירה באור עקיבא ובהתאם להמלצות המקצועיות והמשפטיות, שרת הפנים תקבל החלטה מושכלת בנושא”, נמסר היום לפניית מגדלור ניוז.

התנועה לאיכות השלטון הגיבה היום על המלצת המשטרה בדבר התשתית הראייתית שגובשה נגד ראש עיריית אור עקיבא וטענו כי “הכאוס בעיר חייב להיפסק – נדרשת ועדה קרואה או בחירות”.

מנהלת המחלקה המוניציפלית בתנועה לאיכות השלטון, עו״ד גילי גוטוירט, הגיבה להודעת המשטרה והוסיפה כי “תפקוד העירייה באור עקיבא הוא רע מאוד ולכן פנינו כבר לפני כחודש וחצי למשרד הפנים בבקשה שיבחן התערבות בכל האמצעים העומדים לרשותו לפי החוק, כולל הקמת ועדה קרואה או הכרזה על קיום בחירות חדשות בעיר.

“התושבים בעיר סובלים בחיי היומיום מהעדר תפקוד הנובע בין היתר מכך שראש העיר בפועל מורחק מהעירייה במסגרת צו המעצר שלו, ואינו יכול לבצע את תפקידו. לאור הממצאים החמורים שעלו בחקירת המשטרה והתגבשות תשתית ראייתית בעבירות אלו – התערבות משרד הפנים במקרה הזה היא נחוצה ואף קריטית. לא ייתכן שהתושבים יסבלו בגלל הליכים פליליים המתנהלים נגד ראש העיר”.

בתוך כך, סניגוריו של ראש העיר אדרי, עו”ד טל שפירא וסתיו שורצברג, מסרו היום לאתר “וואלה” לאחר פרסום המלצת יאח”ה כי אדרי דוחה בתוקף את החשדות המיוחסים לו.

“מדובר בעלילה פרי מוחה הקודח של עדה בעלת אינטרס וחדורת תחושת נקם שלצערנו פרטיה אסורים בשלב זה לפרסום”, אמרו והוסיפו כי “עמדתו של ראש העיר נתמכת בראיות מזמן אמת אשר מפריכות לחלוטין את האשמות השווא שהוטחו בו ובכלל זה, רשימות מפורטות המוכיחות כי כל תלושי הקניות נמסרו לנזקקים וכי השימוש היחיד שנעשה בהם היה לטובתם ולרווחתם של תושבי העיר”, מסרו בתגובתם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן