חבר מועצת העיר אור עקיבא, עו"ד נוח שמאילוב, לחברי המועצה: "הגיע הזמן להתלכד, זה הזמן להחליף הנהגה"

שמאילוב קורא לקיום בחירות ומתנגד להקמת ועדה קרואה: "הגיע הזמן להפסיק את הבלאגן, ולומר לכל הפוליטיקאים השחוקים, שעליהם לשרת את הציבור ואת טובת הכלל ולא את טובתם האישית". חבר המועצה אברהם כהן: "שמחה יוסיפוב נותן את כל מה שצריך"

חבר האופוזיציה במועצת העיר אור עקיבא, עו"ד נוח שמאילוב, פונה היום לתושבי העיר וחברי מועצת העיר וקורא להם לפעול להחלפת ההנהגה העירונית ולצאת למערכת בחירות חדשה. 

"לאן מועדות פני העיר שלנו? למה היא הופכת להיות? כולנו, חייבים להרים את הכפפה ולהפסיק את הכאוס המתרחש בעיר", כתב שמאילוב בחשבון הפייסבוק שלו. "הגיע הזמן, להתלכד למען אור עקיבא וכל תושביה, להרים את הכפפה ולקבל את האחריות לעתידה של עירנו.

"שימו לב, למה הפכה אור עקיבא להיות. במקום לעלות ולהמשיך להתפתח אנו עדים למלחמות אגו פנימיות ולהתדרדרות של העיר מטה עד לידי מצב של כאוס פוליטי וחברתי. אור עקיבא נמצאת בכותרות הראשיות ומוצגת באור שלילי. העיר נמצאת ללא קברניט, ללא מנהיג ודוהרת אל תוך התהום. זה הזמן לעצור את הרכבת הדוהרת הרעה הזאת!".

לטענת שמאילוב, הוא מקבל פניות רבות הנוגעות לשירות לקוי של העירייה. "אין סדר ויש רק כאוס אחד גדול, שפוגע בכל תושבי העיר והמחלקות השונות, חינוך ותרבות, רווחה, עבודה, ניקיון, הכל מושבת. הגענו למצב שגם לחברי עירייה לא מאפשרים להביע את דעתם וגרוע יותר למצב שעובדי העירייה נדרשים לקבל אישור לצורך הגשת תלונה במשטרה, לאן הגענו חבריי? והכל בגלל שאין בעיר הזאת הנהגה מספיק חזקה, הפוליטיקה הפכה להיות לכלי להגשמה עצמית במקום לכלי שאמור להטיב עם כלל הציבור וכמה שיותר! איפה טובת הכלל פה?

"הגיע הזמן להפסיק את הבלאגן, ולומר לכל הפוליטיקאים השחוקים, שעליהם לשרת את הציבור ואת טובת הכלל ולא את טובתם האישית. ואותם נבחרי הציבור שלא יבינו את המסר, לכם תושבי אור עקיבא, יש את האפשרות, לקחת מהם את המנדט ולהשאיר אותם בבית, כך שיהיה להם יותר זמן להתעסק בענייניהם האישיים.
נבחר ציבור שלא רוצה ו/או שאין לו כוח לעבוד למען הציבור אז שישב בבית ולא יפריע לאחרים!

"היום זה הזמן להחליף את ההנהגה השחוקה באור עקיבא בהנהגה רעננה, בהנהגה שתרצה לעבוד למען העיר וכלל תושביה. בהנהגה שיש לה אנרגיה ורצון לעבוד, בהנהגה בלי אגו, בהנהגה שלא באה בשביל הכס והסטאטוס!".

שמאילוב (משמאל), יוסיפוב (למעלה מימין) וכהן

שמאילוב מתנגד להקמת ועדה קרואה לעיר ומגדיר אותה כוועדת "פקידים". "יש באור עקיבא מספיק אנשים טובים ומוכשרים, שאכפת להם, אנשים שמחפשים לשמר את הטוב, לפתח ולקדם, וחלילה לנו שתתמנה באור עקיבא ועדה קרואה, ופקידי משרד הפנים ינהלו אותנו, כמו רובוטים בלי להתחשב בתושב ובצרכיו. לא לנו פקידים שהדבר היחיד שיעניין אותם זה רק מספרים. ולסיום אני רוצה לפנות לכל תושבי אור עקיבא ולומר כי הגיע הזמן להחליף את הנהגת העיר שלא התחלפה בשלושת העשורים האחרונים והרצופים, כי לא כך דברים צריכים להתנהל!".

חבר המועצה אברהם כהן, הגיב לו וטען כי מאז נכנס ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב, חלה התפתחות במספר תחומים. "נכון שיש בעיות, ולא קלות, אבל אם כל חבר שנבחר על ידי התושבים שבאמת אכפת להם יעשה את המוטל עליו אז המצב יהיה יותר טוב", ציין כהן.

"אני מחזיק תיק הנוער והצעירים ותפקידי לדאוג שהמנהלים יקבלו את כל הכלים כדי שיוכלו לעשות את הפעילות בצורה הטובה ביותר. ממלא מקום ראש העיר מר שמחה יוסיפוב נותן את כל מה שצריך כדי לעשות את הפעילות. שוב, יש בעיות תקציביות, לא מהיום. זה שנים".

ביקשנו את תגובת העירייה לדברים, ונפרסמה לכשתתקבל. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן