Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אחרי החתונה באים לאור עקיבא: הכירו את המיזם של אוריה כהן מהעיר שמסדר את הזוגות הצעירים

אחרי החתונה באים לאור עקיבא: הכירו את המיזם של אוריה כהן מהעיר שמסדר את הזוגות הצעירים

כהן, סוכן מכירות שטח במפעל שמייצר קרטונים, גילה כמה ציוד נזרק במפעלים ואצל יבואנים בעקבות פגם קל במוצר והחליט לצאת לדרך עם הפרויקט "אחרי החתונה". בני הזוג מגיעים, בוחרים את המוצרים שהם צריכים, אורזים שקיות ויוצאים לדרך החדשה שלהם - והכל בחינם

אם התחתנתם לאחרונה ואתם צריכים סיוע, את אוריה כהן אתם חייבים להכיר. הוא אוסף מוצרים פגומים קלות ממפעלים כדי לעזור לזוגות הצעירים שמתחתנים. הפרויקט, “אחרי החתונה”, הוקם על מנת לסייע לזוג הטרי, החל מרגע לפני לפני החתונה ועד שנתיים לאחריה. בני הזוג מגיעים, בוחרים את המוצרים שהם צריכים, אורזים שקיות ויוצאים לדרך החדשה שלהם – והכל בחינם.

“כל זוג שמתחתן צריך עזרה. צריך למלא את כל הבית. המוצרים שיש פה יכולים למלא לו את כל הבית”, סיפר כהן (25), נשוי ואב לשניים, תושב אור עקיבא, בתכנית “הכל כלול” ברשת 13. המיזם שהופך להיות שם דבר בכל הארץ, זכה לאחרונה לתמיכה גם מצד עיריית אור עקיבא שהקצתה בעבור המיזם מקום חדש ורחב יותר לכל המוצרים.

  צפו בכתבה ששודרה ב”הכל כלול” ברשת 13 >>>  

כהן מדגים סכין של חברת “ארקוס” שעולה לפחות 70 ש”ח. כאן בני הזוג יוכלו לקבל אותו ללא עלות כמובן. יש כאן מוצרים שקצת נפתחו, או יצאו מרשתות השיווק. מוצרים עם פגם קל. אבל הכל – חדש לגמרי.

כהן הוא סוכן מכירות שטח במפעל שמייצר קרטונים. “בעבודה שלי אני מסתובב במפעלים במקומות גדולים של יבואנים וכלי בית. פתאום אחד העובדים אומר לך – ‘יש מוצרים בצד, לך תיקח לך מוצרים מהחזרות, מהפגומים’. אני רואה את המוצרים ואומר: ‘למה לא לעשות עם זה משהו טוב במקום שייזרקו לפח או לגריסה?’ כל המוצרים כאן, אם לא היתי לוקח אותם ומביא אותם, היו הולכים לגריסה ופשוט נעלמים.

“קופסאות אחסון הם הכי מבוקשים”, מתאר כהן. “ישר הולכים אליהם. בנוסף, גם מחבט ליתושים מסתבר שמצליח. וגם, איך לא, מחזיק סדין למזרון”, הוא מחייך. כהן מתאר ש”בהתחלה המוצרים היו אצלנו בבית. אשתי אמרה לי שזה כמויות גדולות מדי, בוא נמצא מקום אחר. המקום בו אנחנו נמצאים לא בשימוש הרבה שנים. זה חדר משאבות שהסבתי לטובת הפרויקט”.

כהן מסביר שיש זוגות שמתביישים, אבל הוא מיד מדרבן כמו שצריך כדי שיפסיקו עם הבושה וייקחו כל מה שהם צריכים. “זוגות בהתחלה מסתכלים. אני מיד אומר להם – אל תתביישו. קחו שקיות ותמלאו את הבית”.

// כהן. צילום מסך: רשת 13

הכל התחיל יום לפני החתונה של אוריה. הוא התחתן לפני שלוש וחצי שנים, ונזכר איך יום לפני החתונה חשב על כך שאין לו מצעים או שמיכות לבית החדש. “הצעתי נישואין לאשתי בספינה. הייתי בחיל הים. זה אירוע וואוו, הגיע עד מפקד חיל הים. אירוע מטורף. בעזרת השם אנחנו מקווים לגדול, שעוד יבואנים, עוד מפעלים, יגידו ‘אנחנו רוצים לשים את הדברים שלנו שם’. אני בטוח שאנשים יכירו את אור עקיבא כך יותר טוב, ועוד זוגות מכל הארץ יוכלו ליהנות”.

כהן מעדכן השבוע כי יזדקק למתנדבים בימים הקרובים, על מנת להשמיש מקלט חדש שקיבל מעיריית אור עקיבא לטובת הפרויקט. “זה מקלט גדול שנשרף וצריך לפנות את הפסולת לפני כניסת אנשי מקצוע. התחלנו אתמול ומי שיכול להגיע לתת עזרה כמה שעות או אפילו כמה דקות זה חסד עצום”.

המקלט נמצא בשכונת קנדי בעיר, סמוך לבית ספר “עציון” ולפרטים נוספים על המיזם והתנדבות, ניתן ליצור קשר עם אוריה כהן – 054-5330189.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן