Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

האופוזיציה בפרדס חנה-כרכור עתרה לוועדת הבחירות: “די לשימוש בכספי ציבור לתעמולה”

האופוזיציה בפרדס חנה-כרכור עתרה לוועדת הבחירות: “די לשימוש בכספי ציבור לתעמולה”

חברי המועצה סיני, כגן, בר כוכבא וחכימי הגישו עתירה לוועדת הבחירות נגד ראש המועצה בטענה כי זו עושה שימוש בפלטפורמות של המועצה לקידום אישי * פרי יגור:

חברי מועצת פרדס חנה-כרכור אביעד סיני, אייל כגן, אלדד בר כוכבא ויוני חכימי הגישו בשבוע שעבר עתירה לוועדת הבחירות המחוזית כנגד ראש המועצה הגר פרי יגור והמועצה המקומית, על ידי עו”ד שמעון שמואלי, בה הם דורשים מראש המועצה לחדול ולהפיק סרטונים אישיים על ידי עובדי המועצה ועל חשבון הקופה הציבורית.

בעתירה מבקשים חברי האופוזיציה מיו”ר ועדת הבחירות המחוזית השופט הבכיר יצחק כהן מספר צווי מניעה ביניהם:
•• להורות לראש המועצה ולמועצה להסיר מדף הפייסבוק של המועצה ומדף הפייסבוק הפרטי- פוליטי של ראש המועצה סרטונים אסורים שפורסמו לאחרונה העוסקים בעבודות פיתוח של המועצה
•• עוד דורשים הארבעה להוציא צו מניעה המורה  למועצה לחדול לאלתר מלכרוך את שמה ותוארה של ראש המועצה על פרסומים שונים כגון מודעות, דגלי שמחת תורה וכו’ המהווים תעמולת בחירות אסורה.

בעתירה נכתב כי “המשיבים (הגר פרי יגור ועובדי המועצה) ערכו והפיקו סרטונים בגוון אישי אשר תוכנם הדומיננטי היא האדרה וטפיחה על השכם של ראש המועצה”. “לצורך הפקת הסרטונים”, קובעים העותרים, “המשיבים משתמשים תדיר בדמותה של ראש המועצה וזאת כאשר אין כל סיבה והצדקה עניינית או אינפורמטיבית להופעתה של ראש המועצה בסרטונים אלו, פרט לרצון לנכס לראש המועצה במישרין או בעקיפין את הפעולות של המועצה משל היה מכספה שלה ועל ידי כך היא ממתגת את שמה וזוקפת לעצמה את ההישגים ומאדירה את שמה ברבים, וכך נוצר הרושם שיש ליחס קרדיט אישי לראש המועצה על כלל פעולות המועצה”.

עוד עולה מהעתירה כי המועצה מקדמת בתשלום את הסרטונים המופקים על ידי עובדי המועצה  וכי לא פעם הגר פרי יגור, מעלה את הסרטונים קודם בדף הפייסבוק הפרטי- פוליטי שלה ורק לאחר מכן מועלים הסרטונים בעמוד הפייסבוק הציבורי של המועצה.

יודגש כי עוד לקודם להגשת העתירה שלחו העותרים מכתב לראש המועצה ובה הדרישות המועלות בעתירה. בעקבות זאת הסירה פרי יגור, את שמה משלטי החוצות של המועצה, העוסקים בעבודות הפיתוח של המועצה.
העותרים מציינים  בנוסף כי “על פי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה חל איסור חמור על שימוש בעובדי הרשות המקומית לצרכים פוליטיים במסגרת שעות העבודה. שימוש מעין זה עלול להוות עבירה פלילית, והוצאה בלתי חוקית”

לסיכום מציינים סיני, כגן, בר כוכבא וחכימי כי” כפי שניתן לראות, הפרסומים והפעולות של ראש המועצה הם חלק מקמפיין מתוזמר ומתוכנן, וחלק ממסע השיווק הפוליטי של ראש המועצה. וכשמחברים את כלל הפעולות, קרי – סרטונים, פרסומים, פוסטים, שלטי חוצות, שימוש בעובדי מועצה, התמונה העולה כי ראש המועצה עושה בנכסי המועצה המקומית כבשלה”.

ראש המועצה הגר פרי יגור | צילום פרטי

תגובת ראש המועצה, הגר פרי יגור:
“חברי האופוזיציה, כמו גם ועדת הבחירות, יגלו במהרה מה שידוע לכולם, החוק הוא נר לרגליי וזו הדרך היחידה להבטיח שלטון מקומי איכותי ומקצועי. אנו נכנסים לשנת בחירות ואפעל כפי שתורה ועדת הבחירות.
“אולם, ראוי כי מערכת הבחירות תעסוק בנושאים המהותיים החשובים לחיינו ובראשם בלימת קצת התפתחות הישוב, בניית תשתיות מתאימות לחינוך, תחבורה, רווחה ועוד לאחר שנים של הזנחה.
“העשייה ענפה ומורגשת בכל רחבי היישוב וזה כנראה מדיר שינה מעיני האופוזיציה. האתגרים הניצבים מולנו משמעותיים ושום ניסיון להסיט את תשומת הלב מהם לא יצליח. אמשיך לפעול בכל כוחי למען חיינו כאן כקהילה חזקה ומשגשגת”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן