Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

8 בייבי בום: כונני מד”א הוזעקו ללידה אחר לידה – גם בחדרה וכפר יונה

צוותי מד"א ברחבי הארץ עבדו קשה ותפעלו לא פחות מ-8 לידות ברחבי הארץ היממה האחרונה, בניהן גם בחדרה ובכפר יונה. מנכ"ל מד"א: "עברנו בוקר לא שגרתי, אך מבורך ושמח"

לידה שמחה: במד”א נרשם ביממה האחרונה אירוע חריג ומשמח, כאשר מארבע לפנות בוקר, בתוך פחות משלוש שעות – צוותי מד”א יילדו לא פחות משמונה תינוקות ברחבי הארץ. אחד נולד בחדרה, שניים מהם נולדו בכפר יונה ושניים נולדו בתדרוך טלפוני.

הלידה הראשונה הייתה ב-4:15 בקריית מוצקין. הצוות פינה את היולדת לבית החולים כרמל לאחר לידת בת. מספר דקות לאחר מכן, הלידה השנייה הגיעה ב-04:24, כשצוות מד”א פינה את היולדת לאחר לידת הבן לבית החולים הדסה עין כרם.

מספר דקות לאחר מכן ב-4:38 התקבל דיווח על אישה שכורעת ללדת בחדרה, צוות מד”א פינה את האם והבת הטריה לבית חולים הלל יפה שבעיר. ב-6:06 התקבל דיווח על לידה במודיעין עילית, צוות מד”א פינה את האם והבת לבית החולים.

שבע דקות לאחר מכן, התקבל דיווח על יולדת בקרית נטפים במועצה האזורית שומרון. צוות מד”א הדריך טלפונית את האם בלידה, ועם הגעתו למקום פינה את האם והבן לאחר לידה תקינה לבית החולים בלינסון.

צילומים: דוברות מד”א

בשעה 6:18 התקבלה קריאה בכפר כנא בבית פרטי על יולדת עם צירים דחופים. לאירוע הוזנקו ניידות מד”א. צוות מד”א הדריך טלפונית את היולדת שילדה את בנה טרם הגעת הצוותים. היולדת ובנה פונו במצב יציב לבית החולים האיטלקי בנצרת.

הלידה השביעית נרשמה בשעה 06:47, כאשר התקבל דיווח על יולדת בכפר יונה. צוות מד”א פינה לבית החולים לניאדו יולדת לאחר לידה בבית, היולדת ובתה פונו במצב יציב. שש דקות לאחר מכן, בשעה 06:53, הגיעה הלידה האחרונה, גם היא בכפר יונה, במסגרתה נולד בן שפונה לבית החולים לניאדו במצב יציב.

אלי בין, מנכ”ל מד”א: “עברנו בוקר לא שגרתי, אך מבורך ושמח. הדבר הכי חשוב מבחינתנו הוא בריאות היולדות והתינוקות ואנו אכן שמחים שכל שמונת הלידות הסתיימו בהצלחה, חשוב לציין כי המקום הבטוח ביותר ללדת בו הוא בחדר הלידה בבית החולים, מומלץ להתקשר למוקד החירום 101 מוקדם ככל האפשר ולא להמתין לרגע האחרון. משפחת מד”א מאחלת ליולדות ולבני משפחותיהם מזל טוב, בריאות ואושר”.

.

.

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן